بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4

بهترین بازی های پلی استیشن 4

کنسول پلی‌استیشن 4 ، در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان نماینده سونی در نسل هشتم بازی‌های ویدیویی عرضه شد و از همان ابتدا هم توانست نظر گیمر‌ها را جلب کند. بازی های زیادی برای این کنسول به بازار ارائه شده اند. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های پلی استیشن 4 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های پلی استیشن 4 را بشناسید

Red Dead Redemption 2

راک‌استار، خالق سری بازی‌های GTA‌، در سال 2018 و پس از سال‌ها انتظار، شماره دوم Red Dead Redemption را روانه بازار کرد و از دید بسیاری آن را در صدر بهترین بازی های پلی استیشن 4 قرار داد. این بازی با داستانی حماسی، دنیای وسیع و بخش چند نفره جذاب به سرعت نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و هنوز هم هیچ رقیبی برای آن عرضه نشده است! داستان بازی در سال 1899 و در آمریکا رخ می‌دهد؛ جایی که دوران غرب وحشی رو به افول است و دار و دسته‌های هفت‌تیرکش به تقلا برای بقا افتاده‌اند.

Grand Theft Auto V

سری بازی‌های GTA نیازی به معرفی ندارند و شماره پنجم این سری هم با دنیایی بزرگ‌تر، داستانی غنی‌تر و البته شخصیت‌های بیشتر در سال 2014 برای پلی استیشن 4 عرضه شد. وقایع بازی در شهر خیالی لوس سانتوس اتفاق می‌افتد و بازیکن کنترل یکی از سه شخصیت قابل بازی با نام‌های فرانکلین، مایکل و ترور را بر عهده دارد که داستانشان با کامل کردن مأموریت‌ها به یکدیگر متصل می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی‌های جهان باز سال 2021 برای موبایل

Persona 5 Royal

پرسونا 5 رویال در واقع نسخه کامل پرسونا 5 است که تمامی محتواهای اضافی آن را به همراه دارد. این بازی یکی از بهترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی ژاپنی است که در نسل هشتم روانه بازار شد. نسخه اصلی پرسونا 5 در سال 2017 برای پلی استیشن 4 عرضه شد و نسخه رویال هم سال 2020 روانه بازار گردید.

God of War

امکان ندارد صحبت از بهترین بازی های ps4 شود و نام God of War و شخصیت بی‌اعصاب آن یعنی کریتوس به میان نیاید! دو شماره اول این سری که در پلی استیشن 2 عرضه شدند، از برترین بازی‌های این کنسول بودند و شماره سوم هم در سنل هفتم برای پلی استیشن 3 عرضه و در ظاهر داستان بازی را خاتمه داد. اعضای استودیوی سانتا مونیکا برای ادامه این سری و انتقال آن به نسل هشتم، تصمیم گرفتند تا همه چیز بازی را دگرگون کنند اما در عین حال تمام المان‌های اصلی سری را نیز حفظ کنند. مأموریتی سخت که در انتها با موفقیت هر چه تمام انجام شد و God of War (بدون هیچ پیشوند یا پسوندی) در سال 2018 برای پلی استیشن 4 عرضه و به عنوان برترین بازی سال و البته یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 شناخته شد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین هدست های گیمینگ سال 2021

Journey

اگر از آن دست گیمرهایی هستید که ترجیح می‌دهید به جای مبارزه با خیل عظیم دشمنان و تیراندازی به چپ و راست، پای تلویزیون و کنسول خود نشسته و لحظاتی آرام و مملو از احساسات زیبا را تجربه کنید، در این صورت Journey کاملاً باب میل شما خواهد بود. این بازی اصولاً ساخته شده تا در آن پا به سفری پر از معنا و آرامش بخش گذاشته و به دور از هیاهوی زندگی واقعی (و البته بازی‌های خشن بیشمار) لذت واقعی یک بازی ویدیویی و بعد هنری آن را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *