بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بهترین بازی های کودکانه در اندروید

بهترین بازی های کودکانه در اندروید

در دنیای مدرن امروزی که همه چیز بر پایه تکنولوژی می باشد کودکان نیز علاقمند به استفاده از دستگاههای هوشمند می باشند. بازی کردن در موبایل یکی از فعالیت های مورد علاقه آنهاست. در این بخش قصد داریم بهترین بازی های کودکانه در اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های کودکانه در اندروید را بشناسید

Bubadu

Bubadu یک استودیوی توسعه دهنده بازی ‌های کودکانه است. البته همه بازی‌های این سازنده از کیفیت بالایی برخوردار نیستند. تعدادی از آنها ارزش بررسی را دارند. برخی از این بازی‌ها در رده بازی‌های آموزشی هستند اما برخی نیز صرف سرگرم‌کننده هستند. در این بازی‌ها کودک شما پزشک بودن، خرید کردن و پخت و پز را تجربه می‌کند. بازی‌های این سازنده چندان پیچیده نیست و بچه‌ها به راحتی می‌توانند آن را یاد بگیرند. دانلود بازی کودکان اندورید این توسعه دهنده عمدتا رایگان است.

Endless

نوع بازی‌های تولیدی Endless به منظور بازی باگوشی برای کودکان است. بازی‌هایی در زمینه یادگیری حروف الفبا و شمارش اعداد جزو بازی موبایل برای کودکان ۷ ساله است که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد می‌گیرند. سبک بازی‌های این مجموعه هم آسان است. تمام تلاش این مجموعه تولید بازی‌هایی است که دارای ارزش آموزشی هستند. بخشی از بازی‌های آن به صورت رایگان در اختیار قرار داده می‌شود. برای بقیه بازی‌ها باید هزینه پرداخت شود. البته برخی از بازی‌های این مجموعه گران هستند.

این مطلب را هم ببینید
کاهش حجم بازیها در ps5 با فناوری فشرده‌ سازی سونی

Intellijoy

Intellijoy یک توسعه دهنده بازی‌های اندروید است که در فروشگاه گوگل پلی فعال است. در زمینه بازی‌های کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. برخی از بازی‌های این توسعه دهنده عبارتند از: Connect the Dots و Kids Painting که بیشتر جنبه تفریحی دارند. بازی‌های این سازنده مناسب بازی گوشی برای کودک سه سال و چهار ساله است. والدین هم از بازی‌های آن استقبال کرده‌اند. برای خرید تمام بازی‌های این سازنده به طور یکجا باید مبلغ ۳۲٫۹۹ دلار پرداخت کنید. البته خرید بازی‌ها به صورت تکی هزینه بیشتری روی دست شما باقی می‌گذارد. البته در حال حاضر نسخه‌های رایگان بازی‌های این مجموعه نیز با قابلیت‌های محدودتر در دسترس است.

LEGO

بازی‌های LEGO از جمله بهترین بازی‌های گوشی برای کودکان است. بازی‌هایی از قبیل کمیک بوک، جنگ ستارگان و چند بازی دیگر از جمله اصلی‌ترین بازی‌های این مجموعه است. بازی‌های این مجموعه جنبه ماجراجویی دارد اما در عین حال پیچیده نیستند. اکثر قریب به اتفاق بازی‌های آن نیز رایگان است. بازی‌های LEGO بعضا با قابلیت واقعیت افزوده نیز همراه است. این یک تجربه شگفت انگیز برای کودکان شما خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی The Cube Escape Collection

Minecraft

Minecraft یک بازی تاریخی بسیار محبوب است. علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز از این بازی استقبال زیادی می‌کنند. در این بازی در یک دنیای خیالی بازیگر باید به دنبال کشف چیزهای جدید بگردد. این بازی‌ها خلاقیت بچه‌ها را کاملا تقویت می‌کند. به طور کلی بچه‌ها نیز این بازی را دوست دارند. نسخه اولیه بازی کاملا رایگان است. اما برخی قابلیت‌ها در آن قرار داده شده‌ است که برای دستیابی به آنها باید پول پرداخت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *