مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های مدیریت مصرف اینترنت در اندروید

مدیریت مصرف اینترنت در اندروید

ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم و در حال حاضر بسیاری از کاربران از گوشی همراه خود برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می‌کنند. اینترنت به حدی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده که با بیدار شدن از خواب به سراغ انواع خدمات و سرویس‌های اینترنتی می‌رویم تا وقتی که دوباره به تخت خواب برگشته و به خواب برویم. از این رو می توان گفت که مصرف اینترنت ما در طول زندگی روزمره زیاد بوده و هزینه بر است. اما با کمی مدیریت می توانید این هزینه را کاهش دهید. در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های مدیریت مصرف اینترنت در اندروید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کاهش مصرف اینترنت در ویندوز 10

بهترین برنامه های مدیریت مصرف اینترنت در اندروید را بشناسید

Check Data Usage

این اپلیکیشن، زمانی که مصرف اینترنت شما از حد مجاز تعیین شده در داخل برنامه تجاوز می‌کند، به شما هشدار می‌دهد؛ همچنین می‌توانید برنامه‌هایی که بیشتر از همه باعث مصرف اینترنت شما می‌شوند را هم مشاهده کنید.

Traffic Monitor

مدیریت مصرف اینترنت در اندروید

این اپلیکیشن همه کاره نه تنها مصرف دیتا را زیر نظر دارد، بلکه به شما اجازه می‌دهد تا سرعت دانلود و آپلود خود را تست و کیفیت سیگنال را بررسی کرده و اطلاعات مختلفی را مانند دیرکرد، سرعت پینگ و … درباره درباره شبکه LTE یا وای فای خود به دست بیاورید این برنامه یک تسک منیجر اختصاصی هم دارد که به شما اجازه می‌دهد تا تمام اپلیکیشن‌ها را به صورت یک فهرست مشاهده کرده و آن‌هایی که میزان زیادی از حافظه شما را مصرف می‌کنند، ببندید تا عملکرد گوشی بهبود پیدا کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل اسکرول موس در ویندوز

My Data Manager

یک برنامه محبوب با بیش از یک میلیون کاربر در سراسر جهان که برای کنترل میزان استفاده از اینترنت در تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد. با My Data Manager می‌توانید میزان مصرف اینترنت توسط هر برنامه را مشاهده کرده و از مصرف بیش از حد توسط آن‌ها جلوگیری کنید.

Data Usage Monitor

این برنامه از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. Data Usage Monitor با استفاده از ارائه نمودارهایی، میزان مصرف دیتا و وای فای را برای تحلیل آسان‌تر نشان می‌دهد. برنامه‌های گوشی خود را هم می‌توانید از نظر میزان مصرف اینترنت مشاهده کرده و آن‌ها را کنترل کنید.

DataEye

مدیریت مصرف اینترنت در اندروید

یک حالت صرفه‌جویی در مصرف اینترنت هم در این اپلیکیشن وجود دارد که تصاویر را در اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام فشرده می‌کند تا حداکثر استفاده را از اینترنت دیتای گوشی خود ببرید. DataEye رایگان بوده ولی یک بخش پیشنهادی برای اپلیکیشن‌های مختلف دارد که پول خود را از این قسمت درمی‌آورد. شما به راحتی می‌توانید از این قسمت چشم‌پوشی کرده و به استفاده از برنامه ادامه دهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ریست تنظیمات شبکه در ویندوز ۱۰

Data Monitor

شما می‌توانید یک محدوده برای مصرف تعیین کرده و زمان نوسازی بسته خود را هم مشخص کنید تا همه چیز به صورت خودکار بروزرسانی شود. برخی از کاربران مشکلاتی را در استفاده از این برنامه برای اندروید 10 و گوگل فای گزارش کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که Data Monitor برای دیگران به خوبی کار می‌کند. این برنامه، تست پینگ هم دارد تا مطمئن شوید که اتصال پایداری را دارید.

Internet Speed Meter Lite

این برنامه به شما کمک می‌کند تا وضعیت شبکه خود را در هر لحظه بررسی کنید. Internet Speed Meter Lite آمار مربوط به وای فای و دیتای گوشی را به صورت مجزا نشان می‌دهد و از نظر مصرف باتری هم بهینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *