دوربین مداربسته

معرفی بهترین برندهای دوربین مداربسته

بهترین برندهای دوربین مداربسته

دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. برندهای زیادی در جهان هستند که در حوزه تولید دوربین های مداربسته و تجهیزات آن فعالیت می کنند. اگر می خواهید بهترین برندهای دوربین مداربسته را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین برندهای دوربین مداربسته را بشناسید

ورتینا

کمپانی ورتینا با تکیه بر فناوری پیشرفته اروپا و انگلستان و همچنین استفاده از متخصصین سیستم‌های امنیتی و حفاظتی توانسته در مدت کوتاهی خود را در بین بهترین مارک های دوربین مداربسته مخصوصا در ایران مطرح کند. از مزیت های شرکت ورتینا میتوان به طیف گسترده ای از محصولات این شرکت اشاره کرد مانند موارد زیر : دوربین مداربسته ورتینا در دو نوع دوربین مداربسته تحت شبکه ip , دوربین مداربسته TURBO HD-TVI اشاره کرد.

با توجـه به نیاز کمـپانی ورتینا به رعـایت تمامـی استانـداردهای اروپــا ، کـلیـه محـصولات ایـن شـرکـت در خـط تـولـیـد SMT بـا مـاشـین آلات زیمنس آلمان و به صورت تمام روبـاتـیک تولید می شود، این بدین معنـاسـت که در تولیـد تجـهیـزات ورتیـنا از نـیـروی انسانی استفاده نمی شود و کلیه مراحل از تولید بردها گرفته تا اسمبل محصـولات و بسته بندی هـمـگی با ماشـین آلات تمام اتومـاتیک انجام می شود.
محصولات ورتـینا که از کیـفیت و دقت بسیار بالایـی برخوردار میباشند در دو نوع تکنولوژیTURBO HD و IP تولید میگردند.

اسپرادو

شرکت اسپرادو یکی از تولید‌کننده‌های پیشرفته در زمینه سیستم‌های امنیتی و نظارت تصویری در کره، چین و تایوان است که خدمات آن شامل تحقیق و توسعه با تکنولوژی بالا و طراحی‌های مربوطه، مهندسی و تولید، توزیع و صادرات محصولات مختلف ساخته شده مانند دوربین امنیتی، راه‌حل های ذخیره‌سازی و برنامه‌های مرتبط با خودرو است. در تولید محصولات این شرکت از تکنولوژی‌های روز دنیا مانند TURBO HD و IP و … استفاده شده است و محصولات متنوعی با در نظر گرفتن زیرساخت‌های موجود را می‌توان انتخاب نمود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی ساختار انواع کابل شبکه

HikVision (هایک ویژن)

هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. تا کنون محصولات هایک ویژن در بیش از 100 کشور به فروش رسیده است و این شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.

Hilook های لوک

برند های لوک یکی از قوی و جدید ترین برند های دوربین مداربسته میباشد. محصولات این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مداربسته های لوک کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. دوربین های مدار بسته های لوک در دو سری IP و Analog هستند . دوربین های مداربسته هایلوک در بازار جهانی نسبت به قابلیت هایی که دارند قیمت کمی دارند. و توان این را دارد با قول های دوربین مدارسته جهان رقابت کند.

این مطلب را هم ببینید
دوربین مداربسته تشخیص چهره

داهوا (DAHUA)

شرکت داهوا به عنوان تولید کننده تجهیزات دوربین مداربسته از سال ۲۰۰۱ در چین فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت یکی از برندهای دوربین مداربسته  ارائه کننده راهکارهای دوربین مدار بسته در صنایع مختلف می باشد و با این هدف وارد بازار شده است . تیم داهوا در سال 2001 با تمرکزو تحقیق در این حوزه موفق شد تا اولین دستگاه ضبط ککنده دیجیتال را در چین با 8 کانال ساخته و روانه  بازار نماید.

یونی ویو (uniview)

یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. برند یونی ویو در سال 2011 به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. این برند هم اکنون پس از هایک ویژن و داهوا سومین برند در چین است . یونی ویو برندی قدرتمند در دوربین مداربسته IP است.

سامسونگ (SAMSUNG)

یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. و بازار بسیار خوبی در تولید و فروش محصولات صوتی تصویری دارد. همچنین سامسونگ به واسطه قدرت بالای خود در دنیای موبایل نیزو دستگاه های هوشمند نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *