معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های لنوو موجود در بازار ایران

بهترین تبلت های لنوو موجود در بازار ایران

لنوو یک شرکت تکنولوژی چند ملیتی چینی است که دفاتر اصلی آن در پکن چین و کارولینای شمالی آمریکا واقع شده است. این شرکت در زمینه‌ی طراحی، تولید و توسعه‌ی کامپیوترهای شخصی، تبلت، گوشی هوشمند، سرور و تلویزیون‌های هوشمند فعالیت می‌کند. محصولات این برند از تنوع بالایی برخوردارند و بسیاری از آن ها در بازار ایران موجود می باشند. در این بخش قصد داریم بهترین تبلت های لنوو موجود در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین تبلت های لنوو موجود در بازار ایران را بشناسید

YogaBook C930 YB

این محصول از یک صفحه نمایش ثانویه پشتیبانی می‌کند که این نمایشگر می‌تواند نقش یک کیبورد، نوت‌پد و پی‌دی‌اف خوان را به خوبی بازی کند. تبلت لنوو مدل YogaBook C930 با طراحی خاص و زیبا و پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز 10 به خوبی می‌تواند نقش یک کامپیوتر کوچک و همراه کاربر را بازی کرده و نیازهای او را به خوبی پوشش دهد. این محصول مجهز به پردازنده اینتل Core I5 و پردازنده گرافیکی HD Graphics است و از 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. تبلت لنوو مدل YogaBook C930 طراحی باریک و وزن سبکی داشته و اندازه نمایشگر آن حدود 10.10 اینچ است.

این مطلب را هم ببینید
تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر

آیدیاپد D330

این تبلت حدود 10.1 اینچ بزرگی داشته و از کیبورد و قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. این محصول دارای یک صفحه نمایش لمسی برای انجام امور مختلف مانند تایپ و طراحی است و همزمان از 10 لمس، پشتیبانی می‌کند. لنوو این تبلت را با یک پردازنده Intel Atom x5-Z8550 چهار هسته‌ای، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی تجهیز کرده است و باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 8500 میلی‌آمپر ساعت آن قادر است این تبلت را برای 15 ساعت کاربری مداوم روشن نگه دارد.

(Yoga Smart Tab YT-X705X (2019

این محصول با بهره‌مندی از صفحه نمایش 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و دو دوربین 13 و 5 مگاپیکسل، قادر است تصاویر را به خوبی ثبت کرده و با وضوح بالا نمایش دهد. لنوو برای این تبلت پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 439، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت درنظر گرفته است. این ویژگی‌ها در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 505 موجب می‌شود که کاربر بتواند بازی‌های مورد علاقه خود را خیلی روان با این تبلت انجام دهد.

این مطلب را هم ببینید
ترفند ضبط مکالمه های تلفنی اندروید و آیفون

M10 Plus

این تبلت مزین به صفحه نمایش 10.3 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل است و از یک دوربین با کیفیت 8 مگاپیکسل در پنل عقب خود بهره می‌برد. این در حالی است که یک سنسور 5 مگاپیکسلی نیز نقش دوربین سلفی این تبلت را بازی می‌کند. این محصول مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو P22T است و با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار فرستاده شده است. تبلت لنوو مدل M10 Plus یک باتری با ظرفیت 7000 میلی‌آمپر ساعت دارد و اندروید 9.0 (پای) را اجرا می‌کند.

Tab2 A10-X30L

درواقع این تبلت با بهره‌مندی از پردازنده چهار هسته‌ای ARM Cortex-A7، پردازنده گرافیکی Adreno (TM) 304 و رم یک گیگابایتی سرعت معمولی داشته و برای اجرای بازی توصیه نمی‌شود. این محصول مجهز به یک نمایشگر 10 اینچی LCD از نوع صفحه لمسی خازنی است و یک دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی در پنل عقب و جلوی خود دارد. لنوو برای این تبلت 16 گیگابایت حافظه داخلی درنظر گرفته است اما کاربر می‌تواند با استفاده از درگاه میکرو SD حافظه آن را تا 64 گیگابایت ارتقا دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *