آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک

بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک

اگر به قصد خرید یک تلفن بیسیم شروع به گشت و گذار در فروشگاه‌های آنلاین، وب سایت‌های معرفی محصولات یا نمایندگی‌ برندهای مختلف نمایید؛ هیچ برند و شرکتی را مورد اعتمادتر از پاناسونیک پیدا نخواهید کرد. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک در سال 2021 را بشناسید.

بهترین تلفن های بیسیم پاناسونیک

Panasonic KX-TG4771

قیمت این دستگاه آن هم با برند پاناسونیک، باورنکردنی است. با یک تلفن ثابت رو‌به‌رو هستیم که با وجود قابلیت ارتباط بی‌سیم اما می‌توان از آن به شکل رومیزی استفاده کرد. این دستگاه علاوه بر ارتباط بی‌سیم، امکان متصل کردن یک کابل برای تبدیل به نمونه سیم‌دار را دارد. با توجه به امکان اتصال مستقیم با استفاده از کابل، در صورت قطع برق شهری، می‌توان به استفاده از این دستگاه ادامه داد.

این مطلب را هم ببینید
هنگام افتادن گوشی در آب چه کنیم؟

Panasonic KX-TGE232B

کسانی که در فضای پرازدحام زندگی می‌کنند، این تلفن بی‌سیم را از دست ندهند. به لطف قابلیت حذف صدای مزاحم، صوت دریافتی و ارسالی در رساترین حالت ممکن خواهد بود، از طرف دیگر به دلیل استفاده فرکانس 1.9 گیگاهرتزی برای انتقال صوت به گوشی سیار، اختلالی در تفسیر صدا ایجاد نمی‌شود چرا که این فرکانس به طور انحصاری برای تلفن‌های بی‌سیم به کار می‌رود و دیگر موج‌های فرکانس ناهمگن، آن را مختل نخواهند کرد.

Panasonic KX-TG6821

کوچک‌ترین نمونه از مجموعه بهترین تلفن بی‌سیم 2019 که سوی شرکت محبوب پاناسونیک با قیمتی بسیار به صرفه، عرضه شده است. قابلیت کاهش مصرف باتری، امکان استفاده طولانی مدت از آن را فراهم می‌کند. با وجود ابعاد کوچک تنها گوشی این دستگاه اما صفحه نمایش بزرگی در آن تعبیه شده که رابط کاربری ساده و خوانایی دارد. در این رابط کاربری می‌توان قابلیت‌های نرم‌افزاری متعددی مانند حالت شب برای جلوگیری از تماس‌های مزاحم در زمان در نظر گرفته شده را مشاهده کرد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی دستگاه سانترال پاناسونیک سری TE

Panasonic KX-PRW130

به طور معمول، هر یک از اعضای خانواده، یک تلفن هوشمند دارد، با خرید این تلفن بی‌سیم می‌توانید به جای استفاده از هدست‌های بی‌سیم، از گوشی‌های خود به عنوان هدست استفاده کرده و به تماس‌های دریافتی از طریق تلفن ثابت، در گوشی خود، پاسخ دهید. برای برقراری این ارتباط به یک روتر وای‌-فای به جهت اتصال تلفن به گوشی هوشمند، نیاز خواهید داشت. علاوه بر امکان برقراری تماس خارجی، می‌توان یک شبکه تماس میان گوشی‌های متصل ایجاد کرد تا در خانه و بدون کسر هزینه، با دیگر اعضای خانواده، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *