اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های بیسیم شیائومی در سال 2021

بهترین هدفون های بیسیم شیائومی در سال 2021

شیائومی برندی مطرح است که در زمینه گوشی های هوشمند و طیف گسترده‌ای از سایر محصولات فعالیت می کند. اگر می خواهید بهترین هدفون های بیسیم شیائومی در سال 2021 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین هدفون های بیسیم شیائومی در سال 2021

True Wireless ANC In-Ear Headphones

اگر کیفیت صوتی و سطح نویز پایین برایتان مهم است، ما هدفون بی‌سیم True Wireless را پیشنهاد می‌کنیم. این هدفون دارای مجوز THX است که با این شرایط، میزان پاسخ فرکانسی و حذف نویز این محصول در شرایط بسیار مناسبی است. حتما از گوش دادن به موسیقی در این هدفون لذت خواهید برد و کیفیت خیره کننده آن شما را به وجد خواهد آورد. این محصول دارای دو سطح حذف نویز است که در نتیجه، صداهای نامربوط محیط که لزومی به شنیدن آن‌ها نیست، کنار گذاشته می‌شود. شما در این هدفون می‌توانید با استفاده از فناوری بلوتوث و نسخه ۵ آن به دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود متصل شوید و بدون هیچ سیم‌بندی اضافی، به موسیقی یا فایل‌های صوتی گوش دهید.

Dual Driver ANC Pro Wireless In-Ear Headphones

صدای خروجی این هدفون بی‌سیم به صورت استاندارد و تنظیم شده است و بهترین کیفیت ممکن در ساخت آن فراهم شده است. شما می‌توانید از این هدفون برای اتصال دستگاه‌های مختلف تحت سیستم عامل اندروید یا IOS استفاده کنید و به صورت حرفه‌ای از آن برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
برنامه microsoft defnder preiview برای ویندوز و اندروید منتشر شد

شاید اندازه این هدفون کمی بزرگ به نظر برسد، اما به صورتی طراحی شده است تا استفاده از آن آسان باشد. البته شاید قیمت این محصول دور از ذهن به نظر برسد اما با توجه به کیفیت عالی ساخت آن و ارائه کیفیت صوتی بی‌نظیر، این هدفون ارزش هزینه زیاد را دارد.

قابلیت مهمی در این هدفون بی‌سیم به کار گرفته شده است که فناوری ضد آب نام دارد و استاندارد آن از نوع IPX5 است. با این شرایط، نگرانی برای نفوذ آب یا رطوبت به هدفون وجود ندارد و در صورت استفاده‌های طولانی مدت نیز، این ویژگی اهمیت زیادی پیدا می‌کند. در این محصول دو نوع حذف کننده نویز با چهار میکروفون به کار رفته است و در کنار آن، قابلیت حذف صدای مزاحم باد نیز از مهم ویژگی‌های آن است.

Xiaomi Air 2S

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون بی‌سیم که حتما برای شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است، وزن هدفون است که خوشبختانه در محصول شیاومی Air 2S توجه زیادی به آن شده است. شما با استفاده از این محصول به یک هدفون سبک و قابل حمل دسترسی دارید که در کنار این قابلیت، زمان شارژ آن نیز بسیار مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین گوشی های موبایل بازار ایران

زمان شارژ شدن هدفون اصل مهمی است و در صورتی که نمی‌توانید زمان زیادی را صرف آن کنید، باید در خرید هدفون به آن توجه کنید. محصول شیاومی تنها در ۹۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود و این در صورتی است که از کابل مخصوص USB-C استفاده کنید. در حقیقت، شیاومی در این هدفون از نسل جدید باتری‌ها استفاده کرده است و علاوه بر این، امکان شارژ بی‌سیم نیز در این محصول وجود دارد.

Amazfit PowerBuds

این هدفون با قابلیت بلوتوث به دستگاه‌های دیجیتالی متصل می‌شود و با کیفیت مناسبی ساخته شده است که می‌توانید آن را به عنوان یک رقیب برای محصولات معروف بازار تلقی کنید. این هدفون دارای باتری قدرتمندی است که توانایی شارژدهی تا ۸ ساعت را برایتان فراهم می‌کند و با این شرایط، می‌توانید روی کارکرد طولانی مدت آن حساب کنید.

کیفیت ساخت بی‌نظیری را در این محصول مشاهده خواهید کرد و در کنار آن، از قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار این هدفون لذت خواهید برد. این قابلیت با استفاده از استاندارد IP55 فراهم شده است و علاوه بر این ویژگی عالی، هدفون Amazfit دارای حسگر ضربان نیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *