بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین ها برای یوتیوبرها

بهترین دوربین ها برای یوتیوبرها

در حال حاضر یوتیوبرها بیشترین درصد محتوای ویدیوئی را در سرتاسر جهان تولید می‌کنند. آنها برای تولید ویدیوهای باکیفیت نیاز به تجهیزات فیلمبرداری مناسب دارند. اگر یک یوتیوبر هستید و یا قصد دارید فعالیت در این زمینه را آغاز کنید با ما همراه باشید تا بهترین دوربین ها برای یوتیوبرها را بشناسید.

بهترین دوربین ها برای یوتیوبرها بشناسید

Canon Powershot G7X Mark III

یکی از ایرادات همیشگی ولاگرها به دوربین های کانن، ضریب کراپ هنگام تصویربرداری 4K بوده است اما خوشبختانه در دوربین کانن G7X MKIII این اشکال برطرف شده است.از ویژگی های بسیار مهم این دوربین امکان استریم ویدیو بطور مستقیم در یوتیوب است. با این ویژگی دیگر نیازی به کارت کپچر یا حتی کامپیوتر نیازی ندارید. همچنین این دوربین دارای پورت اتصال میکروفن می‌باشد که برای تهیه ویدیو با کیفیت صدای خوب، بسیار مفید است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین مکان های مناسب عکاسی در تهران

Sony RX100 Mark VII

از تفاوت‌های بارز این دوربین با مدل قبلی، می‌توان به سیستم اتوفوکوس بهتر، قابلیت تعقیب چشم و ورودی میکروفن اشاره نمود. وجود مانیتور متحرک و دامنه فاصله کانونی 24 تا 200 میلیمتر این دوربین را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای ولاگرها و یوتیوبرها تبدیل کرده است. از ویژگی‌های جالب توجه در دوربین سونی RX100 MK VII نسبت به سایر رقبا، حداکثر زمان ضبط ویدیو با رزولوشن 4K است.

DJi OSMO Pocket

در این دوربین ثبت تصاویر بر روی کارت حافظه میکرو اس دی انجام می‌شود. ولاگرها و یوتیوبرها می‌توانند کادر بندی دقیق را با استفاده از مانیتور انجام دهند اما در صورتی که به تصویر بزرگتری نیاز دارید می‌توانید از اپلیکیشن DJI تحت سیستم عامل اندروید و iOS استفاده کنید و به کمک آداپتور بی سیم دوربین را نیز کنترل کنید.

این مطلب را هم ببینید
دوربین کانن دیجیتال Canon 750D Body

DJI OSMO Action

شرکت DJI سعی نموده است دوربینی اکشن با کیفیت تصویری بالا و سیستم لرزشگیری کاملاً موثر و قابل رقابت در بالاترین سطح ارائه نماید. با دارا بودن لنزی واید، دوربین اکشن DJI Osmo Action بسیار مورد توجه ولاگرها و یوتیوبرها (البته بدون الویت در ضبط صدا) قرار گرفته است. علیرغم کیفیت مناسب‌تر دوربین‌های گوپرو برای ادیت پس از تصویربرداری، کیفیت تصویر دوربین اکشن DJI Osmo Action  بدلیل رنگ و لعاب بیشتر برای آپلود مستقیم در یوتیوب مناسب‌تر به نظر می رسند در حالی که تصاویر دوربین‌های گوپرو از نظر حرفه‌ای‌ها مناسب‌تر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *