بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین رینگ لایت های ارزان قیمت برای عکاسی

بهترین رینگ لایت های ارزان قیمت برای عکاسی

عکاسان و فیلمبرداران کاملاً علاقه زیادی به دستگاه های رینگ لایت یا حلقه نوری دارند. زیرا ضمن کاهش ظاهر سایه های بی کیفیت ، نورپردازی پراکنده تری نسبت به موضوع ایجاد می کنند ، به همین دلیل ابزاری محبوب برای پرتره های نزدیک است. رینگ لایت های زیادی در بازار موجود است. در این بخش قصد داریم بهترین رینگ لایت های ارزان قیمت برای عکاسی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین رینگ لایت های ارزان قیمت برای عکاسی را بشناسید

Ring light FE 480II

سری FE توسط تراشه های LED SMD بسیار روشن ساخته شده است، طول عمر تا 50،000 ساعت است. این سری با کارایی بیشتر و صرفه جویی در انرژی، حتی می‌تواند به کمترین میزان کاهش نور برسد. یا با دو باتری سونی F750 / 970 (14.5V) یا آداپتور AC (110V-220V) کار کنید. محدوده دمای رنگ قابل تنظیم از 3200-5500K. سری FE برای عکسبرداری در فضای باز شخصیت ها و عکاسی عروسی، نور آرایش و آتلیه‌ها مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش عکاسی از لباس برای فروشگاه اینترنتی

Yidoblo Ring light FE 480II

Yidoblo FE-480II به ایجاد نور خارق العاده کمک می‌کند ، کاملاً برای فیلم‌های YouTube ، Vine Videos، عکس‌ها، آرایش، فیلمبرداری‌، عکس‌های سلفی، ضبط فیلم های بازی زنده و غیره کار می‌کند. با صفحه LCD و کنترل از راه دور، می توانید قدرت، دمای رنگ و کانال‌ها را به راحتی بررسی کنید. چراغهای اصلی عمدتا در بازار 48 وات یا کمتر هستند، به اندازه کافی روشن نیستند ، این FE-480II با 96 وات فوق العاده روشن است و درخشندگی بی‌نظیری ایجاد می‌کند. با دو باتری سونی F750 / 970 (14.5 ولت) یا آداپتور برق متناوب (110 ولت – 220 ولت) کار می‌کند.

Godox LR180 Daylight Ringlight

رینگ لایت ارزان  Black LR180 از گودوکس دارای یک نور روشن با شکل متمایز با دمای رنگ 5600K است که برای عکسبرداری در فضای باز یا موقعیت‌های با پنجره های بزرگ ایده آل است. این نور قابل نصب بر روی سر یا پایه چسبنده است. برای موارد ایده آل، یک پایه گوشی هوشمند برای ایجاد عکس‌های فوری در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما می توانید از طریق یک دکمه ساده روی قسمت ثابت، تنظیمات شدت نور را انجام دهید. LR180 از طریق آداپتور موجود در آن از طریق برق متناوب کار می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
عکاسی به عنوان شغل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *