تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در سال 2021

بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در سال 2021

اگرچه تعداد زیادی لپ تاپ وجود دارد که می توان از آنها برای برنامه نویسی یا کدگذاری استفاده کرد، اما انتخاب برای خریداران قطعا دشوار خواهد بود. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در سال 2021 بردازیم.

بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی در سال 2021 را بشناسید

(Dell XPS 15 (2020

همانند لپ تاپ های قبلی XPS ، این زیبای 15 اینچی ترکیبی از طراحی خیره کننده، کیفیت ساخت عالی و برخی از قدرتمندترین سخت‌افزارها است که در لپ تاپ پیدا خواهید کرد. این لپ تاپ باریک و سبک است؛ بدین معنا که نه تنها برای برنامه نویسی ظاهر و حس یک لپ تاپ حرفه‌ای را به شما می‌دهد، بلکه حمل آن نیز راحت است. نمایشگر با رزولوشن بالای 15.6 اینچی آن برای کار کردن بسیار مناسب است و با پردازنده های سطح بالا (و حتی کارتهای گرافیکی در برخی تنظیمات)، لپ تاپ Dell XPS 15 می‌تواند کدها را به طرز باورنکردنی سریع کامپایل کند و این برای برنامه نویسان ایده آل است. بعلاوه، اگر به دنبال مدلی با پردازنده گرافیکی توسط انویدیا هستید، می‌توانید بازی‌های خود را هنگام کدگذاری آزمایش کنید.

(Apple MacBook Air (M1, 2020

پس از اعمال یک سری تغییرات ضروری، Apple MacBook Air تعدادی به روزرسانی عالی روی مک بوک خود انجام داده که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی تبدیل کرده است. صفحه نمایش 13 اینچی، ظاهر باریک و بسیار سبک، مقرون به صرفه و با همان قیمت مدل قبلی همراه با باتری فوق العاده، این دستگاه را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ ها برای کارهای برنامه نویسی در سال 2021 کرده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین پاور بانک های لپ تاپ 2021

Huawei MateBook 13

Huawei MateBook 13 یکی از بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی ، به ویژه برای افراد اقتصادی است. هوآوی شاید بیشتر به خاطر تلفن های هوشمند عالی خود مشهور باشد که با ارائه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که از رقبای گران‌قیمت‌تر انتظار دارید، نظر منتقدان را به خود جلب کرد و همین کار را با لپ تاپ های خود انجام داد. با یک قیمت نسبتاً متوسط، شما تمام قدرت یک Core i5 یا Core i7 ، یک صفحه نمایش واضح و روشن، با وضوح بالا در اندازه 13 اینچ و فضای ذخیره سازی SSD را دریافت می‌کنید.

(Dell XPS 17 (2020

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ برای کار های برنامه نویسی 2021 با صفحه نمایش بزرگ و با وضوح بالا هستید، Dell XPS 17 وسیله ای برای شماست. این لپ تاپ با داشتن نمایشگر عظیم 17 اینچی، فضای کاری بزرگی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید همزمان چندین برنامه و پنجره را باز کنید. نوشتن خطوط کد در یک صفحه تنگ و کوچک اصلا جالب نیست و به همین دلیل لپ تاپ جدید Dell XPS 17 از نظر ما یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص برنامه نویس ها به حساب می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های 13 اینچی در سال 2020

(MacBook Pro 13-inch (M1, 2020

این لپ تاپ از تراشه M1 اپل مانند MacBook Air جدید بهره می‌برد و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا برنامه‌ها را با سهولت اجرا کرده و به سرعت کد را کامپایل کنید.

Dell Inspiron 14 5000

Dell Inspiron 14 5000 یک لپ تاپ همه جانبه برای برنامه نویسی محسوب می‌شود و هزینه آن بسیار کمتر از بسیاری از لپ تاپ های این لیست است، بدون ضعف در قابلیت‌ها و عملکرد. نمایشگر این لپ تاپ دارای وضوح تصویر Full HD ، پردازنده چهار هسته‌ای و حافظه ذخیره سازی سریع SSD است که همه بدین معناست که با این لپ تاپ قابل اطمینان، می‌توانید هر دستوری را روی آن اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *