بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین مدل‌های سه پایه موبایل در بازار ایران

بهترین مدل‌های سه پایه موبایل

فرقی نمی کند شما یک یوتیوبر، یک اینفلوئنسر یا یک فرد عادی هستید. یک سه پایه موبایل خوب و باکیفیت می تواند کارهای شما را خیلی راحت‌تر کند؛ از فیلمبرداری، عکاسی تا تماشای فیلم و ساعت‌ها کار کردن با موبایل. در این بخش می خواهیم بهترین مدل‌های سه پایه موبایل در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین مدل‌های سه پایه موبایل در بازار ایران را بشناسید

سه پایه موبایل ریموت دار

جدیدترین سه پایه‌های تولید شده، مدل‌های ریموت دار هستند که با کمک بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل شده و امکان ثبت تصاویر تا فاصله ده متری را برای شما فراهم می‌کنند. در بعضی مدل ها وجود قلاب در کنار پایه‌ها برای سنگین کردن سه پایه و جلوگیری از افتادن آن هنگام وزش باد شدید بسیار کارآمد است. همینطور تراز روی سه پایه که برای چک کردن صافی صفحه نگهدارنده است بسیار کاربردی است.

ریموت موجود در کارتن بعضی از مدل های سه پایه موبایل ریموت دار امکان زوم کردن حین عکاسی را برای شما فراهم می‌کند و با کمک یک کابل USB که هنگام خرید در اختیارتان قرار می‌گیرد شارژ می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فیلمبرداری با موبایل

سه پایه موبایل مونوپادی

سه پایه موبایل مونوپادی در واقع وسیله‌ای کاربردی است که امکان ثابت نگه داشتن دسته مونوپاد را برای شما فراهم می‌کند. به دلیل سایز کوچک این مدل، آن را در دسته مینی سه پایه‌ها نیز قرار می‌دهند. در بعضی مدل‌ها قابلیت قفل شدن پایه‌ها و پد ضد لغزش به کار رفته در انتهای آن‌ها، لرزش و تکان حین تصویربرداری را به حداقل می‌رساند و همین موضوع یکی از اصلی ترین نقاط قوت این اکسسوری به شمار می‌آید.

سه پایه انعطاف پذیر موبایل

پایه‌های این سه پایه‌ها کاملاً منعطف‌اند و به همین دلیل به آن‌ها لقب هشت پا را داده‌اند. بسیاری از افراد عقیده دارند که بهترین سه پایه موبایل مدلی است که بتوانید در هر زمان آن را با خود داشته باشید که این مدل دارای این ویژگی است.

  • کوچک و جمع و جور بودن آن حمل و نقل آن را برای شما ساده می‌کند.
  • انعطاف بالای پایه‌ها این امکان را به شما می‌دهد که آن‌ها را به دور هر چیزی مانند شاخه‌ی درخت، میله و … بچسبانید و جذاب‌ترین عکس‌ها را ثبت کنید.
  • پایه‌های مغناطیسی آن باعث چسبندگی هنگام نزدیکی به فلز می‌شوند.
  • پایه‌های این مدل به گونه‌ای اند که هم می‌توانید از آن‌ها در خانه و روی سطحی صاف استفاده کنید و هم در طبیعت و به دور شاخه‌های درخت بپیچانید .
این مطلب را هم ببینید
نور خوب در عکاسی منظره

سه پایه بلند نگهدارنده موبایل

با اینکه این مدل سه پایه‌های گوشی به دلیل ابعاد و طول زیادشان کمتر استفاده می‌شوند اما تنوع بالایی دارند.

  • از مهم‌ترین مزایای سه پایه بلند موبایل می‌توان به T شکل شدن بعضی از مدل‌های آن اشاره کرد که فقط در این مدل سه پایه ها دیده می‌شود.
  • عموما با جنس های مرغوبی تولید شده و در نتیجه استحکام بالایی دارند.
  • مدل‌های پیشرفته آن دارای تراز روی هد سه پایه برای چک کردن میزان صاف بودن دوربین است.
  • در بعضی از مدل‌ها امکان اتصال نورهای LED نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *