ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین منابع دانلود گیف

منابع دانلود گیف

حتما تا به حال فایل های گیف را در رایانه و گوشی خود مشاهده کردید. فرمت گیف (gif) برگرفته از سه کلمه Graphic Interchange Format به معنی فرمت گرافیکی مبادله است. از گیف ها به عنوان ابزاری مفید برای ابراز افکار و احساسات در مورد یک موضوع خاص با ظاهری جالب تر یا خنده دار استفاده می شود. در این بخش می خواهیم بهترین منابع دانلود گیف برای وب سایت و شبکه های اجتماعی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

منابع دانلود گیف

GIPHY

این سایت در سال ۲۰۱۳ توسط الکس چانگ و جیس کوک تأسیس شد. بیش از ۱ میلیارد گیف در روز توسط صدها میلیون کاربر در این سایت مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با جستجو یک عبارت، یک احساس مثل عصبانیت و خوشحالی و یا یک عکس العل گیف های مورد نظر خود را پیدا کنید.

Tenor

نام دیگر این سایت Riffsy می باشد. شرکتی که صفحه کلید گیف را اختراع کرد نام خود را به Tenor تغییر داد و اکنون بزرگترین رقیب GIPHY است. امکانات این وبسایت شباهت زیادی به مورد قبلی دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزایش عمر باتری لپ تاپ در ویندوز 10

Reddit

این سایت را می توان طلای خالص گیف دانست. در این سایت انواع گیف ها در هر گوشه ای از اینترنت یافت می شود. برای پیدا کردن گیف ها در Reddit شما می توانید مواردی مثل /r/gifs/ یا /r/reactiongifs را جستجو کنید و گیف های مورد نظر خود را پیدا کنید.

منابع دانلود گیف

Reaction GIFs

یکی دیگر از بهترین منابع دانلود گیف که به شما این اجازه را می دهد برای عکس العمل نسبت به پرسش ها گیف ارسال کنید. این سایت در حال ارتقا بوده و علاوه بر قابلیت جستجو و گیف های عکس العمل دارای تگ نیز می باشد که می توانید با جستجو تگ مورد نظر خود گیف های مختلفی را پیدا کنید.

GIF Soup

یکی از پیشرفته ترین منابع گیف که رابط کاربری فوق العاده ای دارد.  از آنجا که گیف هایی که در این سایت ساخته شده اند از یوتیوب هستند فاقد محتوای بزرگسالانه هستند بنابراین استفاده از آن برای کودکان نیز مناسب است.

GIFbin

در این سایت انواع گیف های تولد، عاشقانه، خنده دار و … موجود می باشد. نکته جالب در مورد سیستم تگ GIFbin این است که آنها از نظر نام و شمارش طبقه بندی می شوند. شاید ساده ترین سایت در بین سایت های معرفی شده همین GIFbin است.

این مطلب را هم ببینید
لپ ‌تاپ دو نمایشگره Lenovo ThinkBook Plus معرفی شد

Hulu’s The Perfect GIF

این سایت در آوریل سال ۲۰۱۵ برای تولید برند و درگیر کردن کاربران راه اندازی شد و دارای گالری گیف اختصاصی می باشد.در این سایت گیف ها با توجه به برچسب ها تفکیک شده اند و شما باید برچسب مورد نظر خود را جستجو کنید.

Awesome GIFs

این سایت از نظر جستجو ضعف دارد اما با وقت گذاشتن و گشتن می توانید گیف های جالبی در آن پیدا کنید. دکمه “See a Random GIF” در سمت چپ صفحه برای دیدن گیف های تصادفی وجود دارد.

منابع دانلود گیف

Animal GIFs

در اینجا وبلاگ دیگری از Tumblr وجود دارد، اما این بار با تمام گیف های حیوانات. اگر از علاقه مندان گیف های حیوانات هستید، این بهترین منبع برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *