مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های بی سیم 2021

بهترین موس های بی سیم 2021

فرقی نمی‌کند برای چه کاری به دنبال موس وایرلس هستید؛ هر موس بی سیمی می‌تواند میز شما را تمیز و مرتب کند. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین موس های بی سیم 2021 را بشناسید.

بهترین موس های بی سیم 2021 را بشناسید

Logitech MX Master 3

با استفاده از این ماوس می‌توانید اطلاعات را با حداکثر سه کامپیوتر به اشتراک بگذارید. البته حافظه ذخیره‌سازی گیرنده USB ندارد، اما اگر به دنبال یک ماوس با دوام هستید می‌توانید موس بی سیم MX Master 3 را به فهرست خود اضافه کنید. این موس برای گیمینگ و بازی ساخته نشده است، اما حسگر آن تا 4000 CPI کار می‌کند. شش دکمه آن قابل تنظیم بوده و شامل دو اسکرول است که موقع کار با برنامه‌های بخصوص می‌توانید کارهای مختلفی را انجام دهید.

Razer DeathAdder V2 Pro

این ماوس هم در حالت بی سیم و هم با سیم اتصالی قوی دارد، اما برای دست‌های کوچک مناسب نیست. این موس برای گیمینگ و بازی بخصوص برای دست‌های بزرگ عالی است. از لحاظ عملکرد، پیشرفته‌ترین سنسور را دارد. حسگر آن تا 20000 CPI کار می‌کند که حتی برای گیمینگ و بازی هم بسیار بالا است. حداکثر سرعت این سنسور 650 IPS است و حداکثر شتاب یا حرکت آن تا 50G است. ریزر (Razer) ادعا می‌کند که باتری آن تا 120 ساعت دوام دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل چندین عکس به فایل PDF

Logitech G Pro X Superlight

به‌علاوه، امکان تغییر موقعیت دکمه‌های جانبی موس وجود دارد. بنابراین، نه تنها یکی از بهترین ماوس های بی سیم 2021 بشمار می‌رود، بلکه برای چپ دست‌ها هم بیشتر مناسب است. اما با یک سنسور پیشرفته که می‌تواند تا 25600 CPI کار کند، از سرعت 400 IPS و شتاب 40g برخوردار است. لاگیتک (Logitech) با G Pro X Superlight موفق به ساخت موسی شده است که مشخصات و ویژگی‌های ساخت بسیاری از موس های برتر FPS را دارد.

Razer Basilisk Ultimate

این ماوس شامل مشخصات بالای 20000 CPI و 650 IPS و شتاب 50G است. این موس به عنوان بهترین موس وایرلس 2021 دارای 11 دکمه قابل تنظیم و RGB است. فناوری دانگل وایرلس سریع Razer با اتصال با سیم هم رقابت می‌کند. از لحاظ عمر باتری، این موس در حالت RGB روشن، 20 ساعت کار می‌کند. موس با چراغ‌های خاموش Razer تا 100 کار می‌کند. این موس با MicroUSB شارژ می‌شود و سرعت شارژ آن با USB-C قابل مقایسه نیست.

Logitech G502 Lightspeed

موس G502 Lightstpeed به عنوان یکی از بهترین موس های وایرلس 2021 بدون سیم هم شارژ می‌شود. اگر مت (Mat) شارژ بی سیم Logitech Powerplay را هم بخرید و به پورت USB-A وصل کنید، دیگر هرگز نیازی به شارژ دوباره این موس نخواهید داشت. این موس دارای 11 دکمه قابل تنظیم است و سنسور HERO 16K آن تا 16000 CPI کار می‌کند و ظرفیت بیش از 400 IPS و شتاب 40G را دارد. اگر قصد نداشته باشید مت شارژ گران Logitech را تهیه کنید، می‌توانید تا 48 ساعت با RGB روشن و تا 60 ساعت با چراغ خاموش کار کنید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی لپ تاپ ایسر هلیوس 300

Redragon M686 Vampire Elite

این موس دارای 8 دکمه قابل برنامه‌ریزی است و با توجه به ویژگی‌هایش از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر یک گیمر هستید و برای خرید موس قصد دارید کمتر از 50 دلار خرج کنید، ممکن است این موس بی سیم مناسب شما باشد. این موس برای دست‌های بزرگ هم مناسب است و اسکرول آن بسیار نرم و روان کار می‌کند. سنسور M686 PixArt PMW3335 تا 16000 CPI و 450 IPS و 40G کار می‌کند. این مشخصات تقریباً فقط در موس های گران قیمت وجود دارد. اما فقط یک نمایه با حافظه داخلی دریافت می‌کنید و برنامه‌های اندکی در ویندوز از طریق این ماوس قابل اجرا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *