بازی و سرگرمی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های گیمینگ در بازار ایران

بهترین موس های گیمینگ در بازار ایران

ماوس‌های گیمینگ از نظر شکل ظاهری، ساخت و کاربرد با ماوس‌های معمولی متفاوت بوده و امکانات خاصی را شامل می‌شوند که می‌توانند بسیار به گیمر‌های حرفه‌ای کمک کنند تا هنگام بازی کردن عملکرد بهتری از خود نشان دهند. مدل های مختلفی از این نوع موس توسط برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه شده است. اگر می خواهید بهترین موس های گیمینگ در بازار ایران بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین موس های گیمینگ در بازار ایران را بشناسید

Rapoo V16

این ماوس با وزن سبک ۱۱۲ گرمی از طریق یک کابل یک متر و هشتاد سانتی‌متری و توسط درگاه USB به رایانه شخصی کاربر متصل می‌شود. این کابل با روکشی از جنس الیاف پوشیده شده است که دوام طولانی مدت آن را تضمین می‌کند. از سوی دیگر این ماوس از روکش درگاه یو‌اس‌بی V16 با جنس طلا بهره می‌برد که انتقال با سرعت و کیفیت بالاتر را تضمین می‌نماید. این ماوس مجهز به شش کلید قابل برنامه ریزی است که برای انجام فعالیت‌های متفاوت تعبیه شده‌اند. شرکت رپو نوع سنسور اپتیکال با حداکثر دقت ۲۰۰۰ دی‌پی‌آی (DPI) را برای ماوس V16 در نظر گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی برای موبایل

لاجیتک جی مدل G403 Hero

ماوس‌های لاجیتک همواره از کیفیت خوبی برخوردارند. در این میان ماوس لاجیتک جی مدل G403 Hero از بهترین گزینه‌های میان تا بالا رده‌ی مناسب گیمینگ است که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. این موس سبک با وزن ۸۷ گرمی و کابل روکش کنفی دو متری، مجهز به شش کلید قابل برنامه ریزی است. این ماوس با سوییچ مکانیکال که دقت ۱۰۰ تا ۱۶۰۰۰ نقطه در اینچ دارد مجهز به حسگر جدید اپتیکال با سنسور PMW 3366 است که حداکثر شتاب در آن ۴۰G است.

ریزر مدل Death Adder Essential RZ01

ریزر یکی از شناخته شده‌ترین برندهای فعال در حوزه گیمینگ است که معمولا از آن با قیمیت بالا یاد می‌شود. با این حال همچنان می‌توان در محصولات این برند، گزینه‌های باکیفیتی که ارزش خرید بسیار بالایی دارند یافت. و قطعا RZ01 یکی از آن‌هاست. این ماوس حدودا صد گرمی به وسیله یک کابل تافته اختصاصی و از طرق درگاه پورت USB با روکش طلا به کامپیوتر شما متصل می‌شود. این ماوس با طراحی ارگنومیک، سایز مناسب و کلیدهای بزرگ و بدون لغزش گزینه مناسبی برای گیمرهای رده حرفه‌ای محسوب می‌شود. این ماوس از پنج کلید با قابلیت برنامه ریزی مستقل بهره می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های سبک بقا

ایسوس مدل ROG Strix Evolve

سری ROG از برند خوش‌نام ایسوس، جزو لاین‌های حرفه‌ای گیمینگ این برند است که محصولات با کیفیتی در رنج قیمت متوسط روانه‌ی بازار کرده است. این ماوس از طریق کابل بافته حدودا دو متری به درگاه USB به کامپیوتر متصل می‌شود و کاربر را برای انجام فعالیت‌های حرفه‌‌ای همراهی می‌کند. این موس صد گرمی به صورت کاملا متقارن و متناسب برای دو دست راست و چپ طراحی شده است. تا برخلاف غالب موس‌های بازار، کاربران چپ دست نیز به راحتی بتوانند از آن بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *