آموزش و تکنیک های عکاسی, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین مکان های مناسب عکاسی در تهران

بهترین مکان های مناسب عکاسی در تهران

تعطیلات عید نوروز آغاز شده و فرصت بسیار خوبی برای بازدید از مکان های دیدنی و یا تاریخی شهرتان است. استان تهران مکان های زیبا و دیدنی بسیاری دارد که می توانید در این ایام از آنها بازدید کرده و تصاویر زیبایی ثبت کنید. اگر می خواهید بهترین مکان های مناسب عکاسی در تهران را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین مکان های مناسب عکاسی در تهران را بشناسید

پل طبیعت و پارک آب و آتش

بوستان آب و آتش بسیاری از شهروندان ایرانی و خارجی رو به خودش جذب می کنه و یکی از مکان های عکاسی مناسب است که میتونید در آن عکس های حرفه ای بگیرید، مخصوصا اگه نیاز به برندینگ شخصی دارید، از فضاهای معماری مدرنش می تونید بهره ببرید.

کاخ گلستان

کاخ گلستان نام مجموعه‌ای از بناهای تاریخی است که کار ساخت این بنا از دوران شاه عباس صفوی آغاز شده و در زمان‌های مختلف تکمیل شده ‌است. این مجموعه از نظر معماری، جذب گردشگر و ارزش آثار هنری و تاریخی که در آن قرار دارد، یکی از مهم‌ترین مکان‌های مناسب عکاسی در تهران است که در تمام طول سال شاهد حضور گردشگران داخلی و خارجی پرشماری است.

این مطلب را هم ببینید
بزرگنمایی نوری و دیجیتال در عکاسی

کاخ سعدآباد

کاخ سعدآباد، یکی از مراکز مهم گردشگری تهرانه که فضای بسیار تماشایی و فرح بخشی داره و محل مناسبی برای عکاسی در تهران قلمداد میشه. کاخ های آن مربوط به دوره پهلوی و قاجاریه میباشد ، که شامل فضای سبز دیدنی و ۱۸ کاخ است.

موزه خانه مقدم

از ویژگی های بارز این موزه همگون بودن نسبی فضای معماری با آثار تاریخی موجود در آن است، فضایی که با مساحتی برابر با 2117 مترمربع شامل سه حیاط بیرونی، اندرونی و سرایداری است. معماری ایرانی با رعایت اصول ساخت باغ ایرانی در این خانه به خوبی به چشم می‌آید. این خانه محل سکونت خاندان محمدتقی خان احتساب الملک از صاحب‌منصبان مشهور دربار قاجار بوده است. سپس این خانه در اختیار دکتر محسن مقدم، استاد باستان‌شناسی دانشگاه تهران و همسر فرانسوی‌اش سلما، قرار می‌گیرد.

این مطلب را هم ببینید
دوربین عکاسی چگونه اختراع شد؟

دریاچه خلیج فارس

دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج‌فارس دریاچه‌ای مصنوعی است که در شمال غرب تهران و در منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌ است. این دریاچه از شمال و شرق به محور چهار باغ و از جنوب و جنوب غرب به پارک جنگلی چیتگر و از غرب به بافت مسکونی منطقه ۲۲ شهرداری تهران محدود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *