تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین مینی کامپیوترها

بهترین مینی کامپیوترها

مینی پی سی (Mini PC) یا کامپیوتر کوچک ترکیبی از قدرت و کارایی مناسب و هماهنگی قطعات است که راندمان بسیار بالایی را به سبب هماهنگی قطعات به کار گرفته شده توسط کمپانی سازنده برای کاربر فراهم می کند. مینی پی سی ها در کنار مصرف برق پایین و ابعاد بسیار کوچک علاوه بر حذف کیس فضای کاری بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و با کاهش هزینه های مصرف برق ، تعمیر و نگهداری راحت تری نسبت به کامپیوتر های شخصی و ال این وان ها دارند. از این رو بسیار مورد استقبال خریداران قرار می گیرند. در این بخش می خواهیم بهترین مینی کامپیوترها که در بازار وجود دارند بپردازیم.

بهترین مینی کامپیوترها

اچ پی Z2 Mini G4

ظاهر جذاب این مینی کامپیوتر و دسترسی آسانی که به قطعات داخلی می‌دهد از جمله مزیت‌های این سیستم است. اما مهمترین ویژگی که می‌تواند شما را به خرید آن ترغیب کند پردازنده قدرتمند و گرافیک بالای آن است. این مینی کامپیوتر با پردازنده شش هسته‌ای Xeon E-2176G اینتل، 32 گیگابایت رم و گرافیک Quadro P1000 انویدیا به سادگی می‌تواند هنگام استفاده روزمره شما را همراهی کند و همچنین هنگام استفاده از برنامه‌های طراحی و مهندسی نیز شما را نا امید نخواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هارد اکسترنال ای دیتا HD770G

ایسوس TS10-B003D

این دستگاه از پردازنده X5-Z8350 چهار هسته‌ای اینتل در کنار 2 گیگابایت رم DDR3 بهره می‌برد. با نگاهی به پردازنده قدیمی و مقدار رم این مینی کیس می‌بینیم این مدل با وجود قیمت مناسب عمر زیادی دارد و نمی‌تواند گزینه مناسبی برای پردازش‌های سنگین و نیمه‌سنگین امروزی باشد.

Raspberry Pi 4 Model B

Raspberry Pi با محصولات خود توانست موج جدیدی در زمینه فناوری‌های به اصطلاح خودت انجام بده (DIY) ایجاد کند و جدیدترین محصول آن‌ها نیز با پردازنده قدرتمندتر، پشتیبانی از 4K و قطعات بهبود یافته قصد دارد ادامه دهنده همین راه باشد. این مدل جدید ارزش خرید فوق‌العاده بالایی دارد و به شما امکان انجام وظایف ساده تا سنگین را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *