مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب

بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب

هر چند پاورپوینت به عنوان یک نرم افزار ارائه پرکاربرد و محبوب است. اما نرم افزارهای دیگری هم وجود دارند که هر کدام با توجه به قابلیت های برجسته ای که دارند می توانند مورد استفاده قرار گیرند. در حال حاضر صدها برنامه و ابزار برای ارائه و سخنرانی در بازار وجود دارد و هر روز نیز بیشتر و بیشتر خواهد شد. بنابراین انتخاب از میان آن ها برای کاربران دشوار می شود. از این رو در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب بپردازیم.

بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب

کاستوم‌شو (CustomShow)

یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب که در وهله اول، به برندسازی اولویت می‌دهد. با استفاده از این برنامه می توانید به راحتی محصول و یا کسب کار خود را معرفی کنید. علاوه بر این، برنامه، تمام اسلایدهای شما را در یک صفحه جمع آوری و در کنار یک ابزار تجزیه و تحلیل اطلاعات برایتان به نمایش می‌گذارد تا بتوانید کیفیت ارائه خود را تا جای ممکن بالا ببرید. یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار آن است که می‌توانید ارائه‌هایی که با دیگر نرم افزارها ساختید را در این برنامه بارگذاری کنید و قسمت‌های مختلف آن را به خواست خودتان تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تایپ کاراکترهای ویژه در ویندوز

بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب

کلیراسلاید (ClearSlide)

این نرم افزار امکانات زیادی برای ارائه مطلب برایتان فراهم می کند. کلیرساید، شرکت‌هایی را هدف قرار داده که از طریق ارائه و به خصوص ابزارهای تجزیه و تحلیل اطلاعات و بازاریابی، قصد دارند محصولات خود را به فروش برسانند. در کلیرساید، شما می‌توانید فایل‌های مختلفی مثل پاورپوینت، کی‌نوت، PDF و اکسل را آپلود کنید. کار با این نرم افزار پیچیده می باشد و برای کاربران مبتدی کمی سخت خواهد بود تا با آن ارتباط برقرار کنند.

بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب

هایکو دک (Haiku Deck)

با استفاده از این نرم افزار می توانید ارائه خود را تا حدودی شحصی سازی کنید. یکی از بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب که تنوع تم زیادی دارد. در بحث ساخت محتوا برای ارائه نیز برنامه به شما اجازه می‌دهد این کار را به شکل آنلاین و در وب انجام دهید. به این صورت، ارائه شما در دستگاه‌های مختلف از گوشی گرفته تا کامپیوتر، در دسترس خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Run as Administrator در ویندوز

اسلاید داگ (SlideDog)

با استفاده از این نرم افزار می توانید ارائه ای جذاب و هیجان انگیز داشته باشید تا هیچ کس در حین کنفرانستان چرت نزند. این برنامه که بیشتر می‌توان آن را یک ابزار ارائه مطلب آنلاین برشمرد، به شما اجازه می‌دهد ارائه‌هایی که با پاورپوینت ساختید را با گرافیک‌ها، فایل‌های PDF، صفحات وب، تصاویر و ویدیوهای مختلف ترکیب کنید. همچنین یک گزینه برای به اشتراک گذاری لحظه‌ای اسلایدها هم در برنامه در نظر گرفته شده است.

بهترین نرم افزارهای ارائه مطلب

Prezi بیزینس (Prezi Business)

در این برنامه امکان ساخت اسلایدهای زیبا با استفاده از طرح های گرافیکی متنوع وجود دارد. همچنین می‌توانید ارائه خود را به طور همزمان و با کمک همکاران خود بسازید. این ویژگی، بیشتر از همه برای شرکت‌هایی که تیم‌هایشان در نقاط مختلف جهان مستقر هستند کاربرد دارد. در نهایت یک ارائه زنده و با کیفیت HD داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *