مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای امضا برای گوشی

بهترین نرم افزارهای امضا برای گوشی

یک سند اداری برای شما ارسال شده و میخواهید بدون پرینت آن را امضا کنید و دوباره بفرستید. برای این کار نرم افزارهای مختلفی ارائه شده است که در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای امضا برای گوشی را بهش ما معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای امضا برای گوشی را بشناسید

MICROSOFT OFFICE

برنامه Office پر از ویژگی ها و ترفندهایی است که در میان آنها امکان امضای PDF نیز وجود دارد. این قابلیت رایگان است و نیازی به خرید اشتراک Office 365 نیست.

برنامه Office را باز کنید، به منوی Actions بروید و گزینه Sign a PDF را انتخاب کنید. فایل را از حافظه دستگاه، OneDrive یا Dropbox باز کنید و مکانی را برای قرار دادن امضا انتخاب کنید. یک تخته سفید خالی برای اضافه کردن امضا ظاهر می شود. می توانید امضا را از تصویر قبلی وارد کنید، آن را ذخیره کنید و حتی از رنگ سیاه پیش فرض، رنگ آن را به سبز یا آبی تغییر دهید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی سریع ترین مرورگرهای اندروید

ADOBE FILL & SIGN

همانطور که می دانید Adobe یکی از غول های نرم افزاری در جهان محسوب می شود. ADOBE FILL & SIGN را اجرا کرده و به صفحه خالی ضربه بزنید و می توانید متن، علائم، تیک و موارد دیگر را اضافه کنید. برای افزودن امضا، گزینه قلم را انتخاب کرده و یک امضا ایجاد کنید یا آن را از گالری یا دوربین وارد کنید. متأسفانه، شما نمی توانید رنگ قلم را تغییر دهید. می توانید اندازه امضا را تغییر دهید.

SIGNEASY

SignEasy مخصوص کسانی که زیاد قرارداد می نویسند و نیاز به امضا از مشتری دارند. روی نماد + در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و اسناد را از طریق ایمیل، عکس ها، پرونده ها یا ذخیره سازی ابری وارد کنید. دکمه امضا را انتخاب کنید و کاربرد واقعی برنامه SignEasy را ببینید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های جایگزین iTunes

بهترین نرم افزارهای امضا برای گوشی

می توانید امضا را طراحی کنید، رنگ و اندازه آن را تغییر دهید و آن را به یک مکان مطلوب بکشید. همچنین می توانید تاریخ و متن را به اسناد اضافه کنید. شما می توانید حتی از یک شخص دیگر در یک مکان دیگر درخواست امضا کنید.

SIGNNOW

وارد برنامه شده و سند را از حافظه دستگاه یا حافظه ابری وارد کرده و روی قسمت خالی ضربه بزنید تا امضا، عنوان متن، متن و تاریخ اضافه کنید. در حین ایجاد یک امضا، می توانید از قلم چشمی یا هایلایت استفاده کنید. همچنین می توان رنگ امضا را تغییر داد. برنامه از شما می خواهد تا دیگران را دعوت کرده و یک لینک مستقیم با منبع بارگیری برنامه به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید برای اکثر اسناد استفاده شده الگوهایی ایجاد کنید. این برنامه تا سه سند رایگان است. پس از آن ۹۰ دلار در سال هزینه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *