مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد

بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد

در دنیای امروز یک نرم افزار ریکاوری هارد می‌تواند ابزار ارزشمندی باشد. اکثر افراد زمانی که اتفاق بدی برایشان بیافتد تازه اهمیت گرفتن نسخه پشتیبان را متوجه می‌شوند. اگر می خواهید بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد را بشناسید

EaseUS Data Recovery Wizard

این برنامه از رابط کاربری خلاقانه و ساده‌ای بهره می‌برد. در صفحه اصلی هرآنچه برای بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه نیاز داشته باشید، در اختیارتان قرار می‌گیرد. نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard کار خود را در سه مرحله اسکن، پیش‌نمایش و ریکاوری انجام می‌دهد. این نرم افزار اطلاعات را در مسیرها و انواع مختلف بخش‌بندی می‌کند و به همین دلیل می‌توانید به راحتی موقعیت فایل را متوجه شده و آن را از مسیر اصلی یا نوع آن مانند فایل صوتی، تصویری، ایمیل یا اسناد بازیابی کنید. برای این کار شاید نیازی به اسکن صدها یا هزاران سند نداشته باشید چرا که امکان جستجو در این نرم افزار وجود دارد و همچنین درون آن فیلترهایی مانند حجم فایل و همچنین تاریخ ایجاد آن نیز به چشم می‌خورد.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

Stellar Data Recovery

یکی دیگر از بهترین و قویترین نرم افزارهای بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه، Stellar Data Recovery نام دارد که درون آن شخصی‌سازی اسکن نوع اطلاعات برای شما ممکن است. برای مثال اگر به دنبال یک فایل ویدیویی باشید، می‌توانید تنها گزینه ویدیوها را فعال کرده و سایر گزینه‌ها را غیرفعال کنید تا سریعتر به فایل موردنظر خود دسترسی پیدا کنید.

اگر تنها انتخاب فایل‌های ویدیویی برای شما مناسب نیست و به دنبال جستجوی بهتر و دقیق‌تری هستید، می‌تواند فرمت دقیق فایل موردنظرتان را نیز انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید به نرم افزار Stellar Data Recovery دستور دهید که تنها به دنبال فایل‌های ویدیویی با فرمت MP4 باشد یا اینکه تنها تصاویر با فرمت PNG را جستجو کند. چنین کاری ساده است، هرچند باید در منوی تنظیمات آن را شخصی‌سازی کنید.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند کاربردی برای ارتقا لپ تاپ قدیمی

Disk Drill

Disk Drill یک ابزار فوق‌العاده برای بازیابی اطلاعات محسوب می‌شود که کارایی بیش از بازیابی اطلاعات هارد و کارت حافظه دارد. این ابزار دارای بخش‌هایی برای ریکاوری فایل‌های حذف شده در سیستم عامل iOS و اندروید است. این نرم افزار از چندین روش بازیابی برای ریکاوری اطلاعات حذف شده استفاده می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *