مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای تعمیر کارت حافظه

بهترین نرم افزارهای تعمیر کارت حافظه

کارت‌های حافظه یا اس دی کارت‌ها یکی از متداول‌ترین راه‌ها برای ذخیره و نگهداری اطلاعات به حساب می‌آیند. اما با این وجود ریسک خرابی کارت‌های حافظه بسیار بالا بوده و در اکثر موارد اجتناب ناپذیر است. در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای تعمیر کارت حافظه را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای تعمیر کارت حافظه را بشناسید

Disk Drill SD Card

نرم افزار تعمیر کارت حافظه دیسک دریل ابزاری بسیار کارآمد است که به شما اجازه می‌دهد تنها با چند کلیک به تمام اطلاعات خود بر روی کارت حافظه خراب شده دسترسی داشته باشید. این نرم افزار همه فایل سیستم‌های متداول مثل FAT16 ،FAT32 ،EXFAT و NTFS که معمولا از آن‌ها برای فرمت اس دی کارت استفاده می‌شود را شامل شده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. معمولاً، دیسک دریل به لطف الگوریتم اسکن قوی خود می‌تواند حتی فایل‌های غیر قابل خوانده شدنی که سایر اپلیکیشن‌ها توانایی شناسایی آن‌ها را ندارند نیز شناسایی کند. علاوه بر تعمیر کارت های میکرو اس دی، Disk Drill قادر به ریکاوری درایوها کارت‌های اکسترنال دوربین‌ها فلش درایو‌ها و سایر انواع حافظه‌های جانبی بوده و حتی می‌تواند به عنوان یک نرم افزار فلش مموری آسیب دیده از آن استفاده کرد. نسخه مک این نرم افزار امکان بازیابی داده‌ها از آیفون، آیپد، آیپاد و دستگاه‌های اندرویدی را نیز دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تنظیم اسکرین سیور در ویندوز

SanDisk Repair

SanDisk Repair یا RescuePRO یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بازیابی عکس، ویدیو، داکیومنت و یا هر گونه فایل دیگری است که قصد دارید آن را از روی کارت حافظه خراب شده سن دیسک بازیابی کنید. سه نسخه مختلف از نرم افزار RescuePRO وجود دارد: نسخه Standard، نسخه Deluxe و نسخه Deluxe Commercial.

نسخه استاندارد این نرم افزار می‌تواند کارت‌های حافظه تا سقف 256 گیگابایتی را بازیابی کند و همچنین از اغلب فرمت‌ها برای کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. نسخه Deluxe نیز ویژگی‌های مشابه را ارائه کرده، اما این توانایی را دارد که اطلاعات کارت‌های حافظه تا سقف ظرفیت یک ترابایتی را بازیابی کند. نسخه Deluxe Commercial نیز کاملا مشابه نسخه معمولی Deluxe است، اما می‌توان از آن برای اهداف تجاری استفاده کرد.

Recoverit

این نرم افزار می‌تواند با الگوریتم قوی و سریع خود فایل‌های از دست رفته پاک شده و یا غیر قابل دسترس را بازیابی کند. هنگام بازیابی اطلاعات از کارت حافظه خراب شده با استفاده از Recoverit یک گزینه جهت متوقف کردن پروسه و بازیابی هر فایلی که تاکنون توسط نرم افزار اسکن شده است وجود خواهد داشت. پیش‌بینی چنین گزینه‌ای در مواردی که قصد داریم یک کارت حافظه با ظرفیت بالا را بازیابی کنیم بسیار کاربردی خواهد بود. بعلاوه، همیشه پیشنمایشی از فایل‌های پیدا شده وجود خواهد داشت و کاربر به راحتی می‌تواند پیش از پایان عملیات اسکن، فهرستی از همه فایل‌هایی که پیدا شده‌اند را مشاهده کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت انیمیشن تایپ در پاورپوینت

Stellar Recovery

نرم افزار تعمیر کارت حافظه Stellar Recovery یکی دیگر از نرم افزارهای قدرتمند برای بازیابی اطلاعات از روی کارت حافظه است که می‌تواند در شرایط‌های مختلف مانند فرمت کارت حافظه، حذف شدن فایل‌ها و یا خرابی فایل سیستم به کمک شما بیاید. علاوه بر کارت‌های حافظه میکرو اس دی، Stellar Recovery قابلیت ریکاوری کارت‌های اس دی معمولی، کارت‌های CF، هارد درایو‌ها و فلش درایوها را نیز دارد. این نرم افزار برای افزایش ایمنی هنگام تعمیر کارت های MicroSD یا انواع دیگر حافظه، امکان ایمج گرفتن از آن‌ها را نیز ارائه کرده و یک نسخه کپی نیز از تمام اطلاعات برای شما ایجاد خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *