مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020

بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020

شاید برای شما هم پیش‌آمده باشد که فایلی را به اشتباه پاک کنید و یا یک ویروس باعث پاک شدن اطلاعات مهمی از کامپیوترتان شده باشد.  مهندسین علم کامپیوتر نرم افزارهای مختلفی را برای بازگردانی و ریکاوری سیستم عاملهای مختلف طراحی و تولید کرده اند که هر شخصی در صورت نیاز می توانید بدون اتلاف وقت، نرم افزار متناسب با سیستم خود را دانلود و نصب و از آن استفاده کند. در این بخش می خواهیم بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020 را معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020 را بشناسید

CrashPlan

CrashPlan در اصل نرم‌افزار بکاپ گیری است؛‌ اما به اندازه‌ای کارآمد است که برای ریکاوری اطلاعات هم کاربرد دارد. نرم‌افزار CrashPlan همه‌چیز را ذخیره می‌کند. زمانی که این نرم‌افزار در سیستم نصب شده باشد، در پس زمینه‌ی فعالیت‌های روزانه‌ی دستگاه به کار خود ادامه می‌دهد و از تمام دستگاه،‌ فایل و فولدرها، نسخه‌ی پشتیبان دقیق و جزیی می‌گیرید. بکاپ گیری هر روزه‌ی این نرم‌افزار از جدیدترین فایل‌ها شروع می‌شود. سپس همه‌چیز را در فضاهای مجازی وارسی و غربال می‌کند تا کاربر سریع‌تر به مهم‌ترین فایل‌های خود دسترسی داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
رفع مشکلات شبکه با چند ترفند ساده

OnTrack EasyRecovery

نسخه‌ی رایگان یکی از قوی ترین نرم افزارهای ریکاوری 2020 می‌تواند تا ۱ گیگابایت از اطلاعات کاربر را بازیابی کند؛ بنابراین نمی‌تواند چندان کارایی داشته باشد. هرچند که اگر می‌خواهید یک مدت به صورت امتحانی از این نرم‌افزار استفاده کنید، نسخه‌ی رایگان گزینه‌ی خوبی خواهد بود. نسخه‌ی خانگی (The Home) بهترین نرم افزار ریکاوری 2020 برای شرایطی طراحی شده که کاربران به صورت اتفاقی برخی از فایل‌ها و فولدرهای خود را پاک می‌کنند.

EaseUS Data Recovery Wizard Pro

یک نرم افزار ساده که کاربر را مرحله به مرحله در روند ریکاوری کردن هدایت می‌کند. بنابراین اگر بعد از پاک شدن اتفاقی فایل‌ها، به سرعت و در بازه‌ی زمانی مناسب از بهترین نرم افزار ریکاوری 2020 استفاده کنید،‌ می‌توانید همه‌چیز را در بهترین نرم افزار ریکاوری 2020 بازیابی کنید؛ از پارتیشن‌های حذف شده گرفته تا فایل‌های خراب شده با ویروس.

Data Rescue 5

Data Rescue 5 از بهترین نرم افزارهای ریکاوری 2020 است که کاربری ساده‌ای دارد. تنها کافیست که آن را اجرا کنید، مراحل را گام به گام انجام دهید و یک درایو اکسترنال نصب کنید. سپس این نر‌م‌‌افزار اسکن عمیق و دقیق خود را اجرا می‌کند و فایل‌هایی که انتخاب کرده‌اید را بازیابی می‌کند؛‌ البته به شرطی که فایل‌ها قابل بازیابی باشند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های 13 اینچی 2020

MiniTool Power Data Recovery

این نرم افزار ویژگی های کاربردی و مهم زیادی دارد. این نرم‌افزار می‌تواند فایل‌های سی‌دی و دی‌وی‌دی‌های آسیب دیده را بازگردانی کند؛‌ البته به میزان آسیب هم بستگی دارد.

Wise Data Recovery

به سختی می‌توانید نرم‌افزاری را پیدا کنید که رابط کاربری آن تا این اندازه واضح و آسان باشد. همچنین از تنظیمات پیکربندی پیچیده هم خبری نیست. برای ریکاوری فایل‌های قابل بازیابی تنها کافیست که درایو مورد نظر را انتخاب کنید و سپس روی Scan کلیک کنید. ویژگی جالب‌تر این است که به جای جستجو در فایل‌هایی که نرم‌افزار پیدا کرده، کافیست اسم فایل را جستجو کنید یا هر کلیدوا‌ژه‌ی دیگری را برای پیدا کردن فایل مورد نظر سرچ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *