مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای فرمت فلش مموری

نرم افزارهای فرمت فلش مموری

حتما برایتان اتفاق افتاده است که میخواهید فلش مموری خود را فرمت کنید. این کار بنا بر دلایلی مختلفی انجام می شود. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که فلش مموری تان خالی باشد، ولی زمانی که آن را به سیستم متصل میکنید ببینید که فضای کافی در آن وجود ندارد! این اتفاق معمولا به علت وجود ویروس یا مشکلات نرم افزاری در فلش مموری است. در این حالت فرمت کردن آن اولین و بهترین راه حل است. ابزارهای مختلفی برای این کار وجود دارد اما ما در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای فرمت فلش مموری بپردازیم.

بهترین نرم افزارهای فرمت فلش مموری را بشناسید

JetFlash Recovery

ابزار JetFlash Recovery راه حل جهانی برای فرمت کردن فلش هاست. این ابزار را بر روی رایانه تان نصب کنید و به کمک آن فلش تان را فرمت نمایید. این گزینه با A-DATA و برخی از برندها کار می کند اما گزینه های دیگری هم وجود دارد.شما می توانید این ابزار را از طریق سایت رسمی اش دانلود کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل صدا در Adobe Audition

USB Disk Storage Format

این ابزار به شما اجازه می دهد فلش تان را به سرعت و به درستی بر روی رایانه های ویندوز فلش کنید. می توانید فایل سیستم تان را مشخص نمایید. FAT, FAT32, exFAT یا NTFS.این ابزار با موفقیت بر روی هزاران دستگاه ذخیره سازی اطلاعات تست شده است . این گزینه از برندهایی همچون SanDisk, Kingston, Transcend, Corsair, Sony, Lexar, Toshiba, Verbatim, Silicon Power, IronKey و HDE هم پشتیبانی می کند . نسخه حرفه ای این ابزار نیز در اختیار کاربران قرار دارد.

HDD Low Level Format

این ابزار برای فرمت سطح پایین برخی از هارد دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه به شما اجازه می دهد داده های SMART را بخوانید و اطلاعاتی درباره دستگاه های ذخیره سازی بر روی رایانه ویندوزی تان به دست آورید. با اینحال ابزار HDD Low Level Format تنها از دیسک ها پشتیبانی نمی کند. این ابزار برای فرمت usb pen drive یا کارت حافظه هم مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم اتصال به اینترنت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *