مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای مدیریت کافی نت و گیم نت

بهترین نرم افزارهای مدیریت کافی نت و گیم نت

وجود نرم افزارهای کاربردی در دنیای تکنولوژی به انسان کمک کرده است که اکثر کارهای خود را با انرژی کمتر و کمترین درگیری با ابزارها انجام دهد. در سالهای اخیر دو نرم افزار مدیریت کافی نت و گیم نت نیز توانسته اند جایگاه بسیار ویژه ای را به خود اختصاص دهند. اگر می خواهید بهترین نرم افزارهای مدیریت کافی نت و گیم نت را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای مدیریت کافی نت و گیم نت کدامند؟

Antamedia

این نرم افزار کافی نت، وای فای و رایانه های عمومی شما را کنترل می کند و امن می سازد.  شما می توانید با ارائه صورتحسابی برای اینترنت، استفاده از برنامه ها، بازی ها و پرینت از مشتری  پول دریافت کنید. این ابزار به طور کامل از ویندوز 10 پشتیبانی می کند. با این نرم افزار قادر خواهید بود روشی که به کمک آن استفاده از رایانه و کنسول را شارژ می کنید انتخاب نمایید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین موس های گیمینگ موجود در بازار ایران

CyberCafePro

این گزینه یکی از نرم افزارهای مدیریت کافی نت رایگانی است که در اختیارتان قرار دارد و به گونه ای طراحی شده است که به عنوان  برنامه امنیتی و پوینت یا نقطع فروش عمل می کند. برای هیچ کدام از قابلیت های این نرم افزار هزینه ای دریافت نمی شود. این نرم افزار با زبان های متعددی سازگاری دارد. همچنین شما می توانید به راحتی با ستاپ ویزارد آن کار کنید.

Krisan Cafe

این گزینه یک ابزار عالی برای مدیریت کافی نت هاست که قابلیت های مفید بسیار زیادی در خود دارد. این ابزار حداکثر لاگین همزمان و ارتباط کلاینت را ارائه می کند. می توانید از گزینه پرداختی پیش پرداختی یا پرداخت پس از استفاده، بهره ببرید.

HandyCafe

HandyCafe هم یکی دیگر از نرم افزارهای عالی مدیریت کافی نت هاست که در بیش از 180 کشور در دسترس کاربران قرار دارد. این نرم افزار در حال حاضر توسط بیش از 85000 کافی نت مورد استفاده قرار می گیرد. و تنها بر روی نسخه های قدیمی ویندوز کار می کند. پس اگر هنوز سیستم هایتان را به ویندوز 10 ارتقا نداده اید این ابزار برایتان عالی خواهد بود.  از سوی دیگر اگر از سیستم عامل ویندوز 10 استفاده می کنید این نرم افزار راه حل خوبی برایتان نخواهد بود. HandyCafe با آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز سازگار نیست.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل Search ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *