مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای پخش فیلم برای کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای پخش فیلم

با توجه به محبوبیت ویدیوها در میان کاربران ، نرم افزارهای پخش کننده فیلم در حال توسعه بوده و تعداد آن ها رو به افزایش می باشد. در این حالت تشخیص این که کدام یک از سایر برنامه ها بهتر بوده و قابلیت های بیشتری دارد برای کاربران دشوار خواهد بود. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید با ما همراه باشید تا با بهترین نرم افزارهای پخش فیلم آشنا شوید.

بهترین نرم افزارهای پخش فیلم

Pot Player

بهترین نرم افزارهای پخش فیلم

در پشت ظاهر ساده این برنامه ، یک پخش کننده ویدیو قدرتمند با امکانات عالی پنهان شده است. این نرم افزار انواع فرمت‌ها از جمله فرمت‎‌های سه بعدی را پشتیبانی می‌کند، در مواردی هم که توانایی پخش فرمتی را نداشته باشد کدک لازم برای شما دانلود می‌شود. همچنین می تواند زیرنویس را برایتان پشتیبان کند. برخلاف سایر نرم افزار‌ها Pot Player امکان تنظیم رنگ را برای کاربران در نظر گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال به اینترنت از طریق اکسس پوینت بیسیم

GOM Player

یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم که امکانات کاملی به عنوان یک پخش کننده دارد. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید علاوه بر پخش فیلم‌های موجود در کامپیوتر خود، فیلم‌های یوتیوب را نیز پخش کنید و در حین مشاهده آن بخشی از فیلم را ضبط کنید. با استفاده از این برنامه به راحتی انواع ویدیوهای 360 درجه را ببینید و لذت ببرید.

VLC Media Player

بهترین نرم افزارهای پخش فیلم

قطعا برای یک بار هم شده با این نرم افزار مواجه شده اید. یکی از معروف ترین پخش کننده های ویدیو که قابلیت پشتیبانی از ویدیوهای 360 درجه را نیز دارد. در این نرم افزار آپشن‌های مختلفی برای تنظیم صدا و تصویر وجود دارد که شما را قادر می‌سازد یک تجربه دلنشین در هنگام تماشای فیلم بر روی کامپیوتر، تلویزیون یا از طریق ویدیو پروژکتور داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از افزونه‌هایی که برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است استفاده کنید و توانایی‌های آن را مطابق میل خود ارتقاء دهید.

این مطلب را هم ببینید
چگونه باتری لپ تاپ را سالم نگه داریم (راهنمای نکات و ترفندها)

Media Player Classic

این نرم افزار از اکثر فرمت‌های رایج صوتی و تصویری مانند MPEG-1 ،MPEG-2 ،MPEG-4 ،VCD ،SVCD و DVD پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با دانلود کدک‌های دیگر به قابلیت‌های آن بیفزایید. یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فیلم که کاملا رایگان، سبک و کم حجم می باشد. این نرم افزار از زیرنویس پشتیبانی می‌کند و در صورت نصب TV Tuner می‌توانید از طریق تلویزیون، فیلم‌های خود را اجرا و ضبط کنید.

DivX Player

بهترین نرم افزارهای پخش فیلم

با استفاده از این نرم افزار در یک محیط زیبا و در عین حال ساده به مشاهده ویدیو مورد علاقه تان بپردازید. با استفاده از پخش کننده مذکور می‌توانید فرمت‌های DivX را رایت کرده و یا به دستگاه‌هایی که قابلیت پخش این فرمت را دارند منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *