اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون‌های داخل گوشی در سال 1400

بهترین هدفون‌های داخل گوشی در سال 1400

انتخاب یک هدفون مناسب کار ساده‌ای نیست و نیاز به دانش فنی و راهنمایی‌های متنوع دارد. در این مطلب می خواهیم بهترین هدفون‌های داخل گوشی در سال 1400 را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین هدفون‌های داخل گوشی در سال 1400 را بشناسید

وان مور پیستون فیت

وان مور از برندهایی است که هدفون‌‌های متنوع و با قیمت‌های مختلف را تولید می‌کند. وان مور پیستون با وجود قیمت ارزان اما کیفیت ساخت خوبی دارد و در گوش نسبتا راحت قرار می‌گیرد. کیفیت صدای هم نسبتا قابل قبول است. صدای بیس این مدل مناسب پخش می‌شود و فرکانس‌های متوسط هم با جزئیات خوب به گوش می‌رسند. وان مور پیستون به میکروفن مکالمه نیز مجهز شده و کلید روی سیم هدفون امکان پاسخ دادن به تماس را در اختیارتان می‌گذارد.

پاناسونیک RP-HJE120

این هدفون پاناسونیک در ۱۵ رنگ مختلف عرضه می‌شود و در رده قیمتی خود کیفیت قابل قبولی دارد. کیفیت صدای بیس و فرکانس‌های متوسط خوب است اما صداهای تریبل، متوسط پخش می‌شود. از معایب این هدفون باید به فقدان میکروفن و کلیدهای کنترل پخش موسیقی اشاره کرد. مدل میکروفن دار این هدفون، RP-TCM125 است که البته کیفیت صدای پایین‌تری دارد.

این مطلب را هم ببینید
یکی از پیشرفته ترین گوشی glx با پشتیبانی از 5g

وان مور استایلیش

اگر به دنبال هدفون کاملا بیسیم با صدای نزدیک به واقعیت و بدون دستکاری‌های معمول هستید و نمی‌خواهید چند میلیون تومان هزینه کنید، وان مور استایلیش می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. این هدفون در کنار طراحی زیبا، به خوبی در گوش می‌نشیند و شارژدهی مناسبی دارد. با این حال مشابه بسیاری از هدفون‌های کاملا بی‌سیم نه چندان گران قیمت گاه با مشکلات اتصال مواجه می‌شود.

وان مور تریپل درایور E1001

این محصول با وجود قیمت نه چندان بالا اما کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و در رده خود یکی از ارزشمندترین هدفون‌ها به حساب می‌آید. کابل این هدفون از جنس کِولار ساخته شده که مقاومت خوبی دارد و در میانه آن کلیدهای کنترل صدا و قطع موسیقی و پاسخ به تماس به چشم می‌خورد. جنس خود هدفون هم آلومینیومی است. اگر به دنبال هدفون داخل گوشی با صدای طبیعی و متعادل هستید وان مور تریپل درایور یکی از به صرفه‌ترین انتخاب‌ها است. یک مدل از این هدفون به درگاه لایتنینگ مجهز شده است.

این مطلب را هم ببینید
تبلت Fire HD 10 Plus به عنوان قوی‌ترین تبلت ۱۰ اینچ آمازون رونمایی شد

انکر Soundcore Liberty air 2

اگر به دنبال هزینه کردن برای ایرپادز پرو نیستید، ساندکور لیبرتی ایر ۲ می‌تواند به عنوان جایگزینی ارزان قیمت‌تر انتخاب مناسبی باشد؛ البته برای کاربران اندروید هم قابل استفاده است. عملکرد حذف نویز ساندکور لیبرتی ایر ۲ عالی است اما خبری از حذف نویز فعال نیست. کیفیت پخش صدا در کل خوب است و لاستیک‌های توگوشی هم به خوبی از ورود نویز محیطی به گوش جلوگیری می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *