اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون‌های دور گوشی در سال 1400

بهترین هدفون‌های دور گوشی در سال 1400

اگر از طرفداران هدفون های دورگوشی هستید در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین هدفون‌های دور گوشی در سال 1400 را بشناسید.

بهترین هدفون‌های دور گوشی در سال 1400

آدیو-تکنیکا ATH-M20x

اگر به دنبال یک هدفون استودیویی هستید اما بودجه محدودی دارید، آدیو-تکنیکا ATH-M20x یکی از بهترین انتخاب‌هایتان است؛ البته صدای فلت این هدفون می‌تواند برای کاربران خانگی علاقه‌مند به صداهای دستکاری نشده هم جذاب باشد. با این حال نباید انتظار بیس اغراق شده را داشت. آدیو-تکنیکا ATH-M20x به راحتی روی گوش می‌نشیند اما بیش از حد پلاستیکی به نظر می‌رسد.

سنهایزر HD 280 Pro

صدای بالانس، بدنه محکم و کابل فنری مهمترین مزایای سنهایزر HD 280 Pro هستند. این هدفون به کار پادکسترها، نوازندگان و تدوین‌گران ویدیو می‌آید که به دنبال یک هدفون با دوام هستند، با این حال می‌تواند برای علاقه‌مندان به موسیقی هم گزینه‌ای جذاب باشد. رنگ مشکی ساده آن هم موجب می‌شود چندان جلب توجه نکند. همین دلایل کافی است تا حضور سنهایزر HD 280 Pro در بسیاری از استودیوها، اتاق‌های تدوین ویدیو و اتاق‌های ضبط برنامه‌های رادیویی را توجیه کند.

این مطلب را هم ببینید
اسپیکرهای جدید سونی با نام های SRS-RA5000 و SRS-RA3000 رونمایی شد

آدیو-تکنیکا ATH-M50x

اگر به دنبال یک هدفون استودیویی پشت بسته با کیفیت ساخت خوب می‌گردید که صدای بالانس و با جزئیاتی را هم پخش کند، آدیو-تکنیکا ATH-M50x یکی از بهترین انتخاب‌ها است. گوشی‌های این مدل امکان چرخش به بیرون را دارند و به همین دلیل یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای دی‌جی‌ها محسوب می‌شود. علاوه بر این امکان جمع شدن را دارد اما آن قدر بزرگ است که برای استفاده به همراه گوشی موبایل چندان توصیه نمی‌شود.

بوز QuietComfort 35 II

QuietComfort 35 II صدای متعادلی دارد و قابلیت حذف نویز فعال آن هم مشابه بیشتر هدفون‌های بوز عالی عمل می‌کند. قرار گیری هدفون روی گوش هم راحت است و در استفاده طولانی مدت ایجاد خستگی یا ناراحتی نمی‌کند. گوشی‌های هدفون قابلیت چرخش دارند و در حمل و نقل جای کمتری اشغال می‌کنند.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگر گیمینگ ایسر Nitro XV2 ؛ اولین نمایشگر گیمینگ دنیا با رفرش ریت 390 هرتز!

سونی WH1000XM3

این هدفون دور گوشی سونی در مقایسه با نسل قبلی راحت‌تر روی گوش می‌نشیند و کارایی بهتری هم دارد. کیفیت سونی WH1000XM3 برای گوش دادن به موسیقی عالی است و شارژدهی باتری هم خوب است. در بخش حذف نویز، کارایی این مدل در کنار بوز Noise Cancelling Headphones 700 در بین بهترین‌های بازار جای می‌گیرد و البته محصول سونی قیمت ارزان‌تری دارد. در این مدل همچنین می‌توانید با فشردن یک کلید، صدای پخش موسیقی را کمتر کنید و صدای محیط را بهتر بشنوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *