اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین هندزفری های تک گوشی در بازار

بهترین هندزفری های تک گوشی

از آنجا که گوشی‌های هوشمند به جزئی جذایی‌ناپذیر از زندگی هر فرد تبدیل شده‌اند، لاجرم می‌بایست همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور لوازمات جانبی مختلف، حرکت کرده و در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی از تجهیزات جانبی مختلف استفاده کرد. بسیاری از افراد هنگام ورزش و یا فعالیت های روزانه از هندزفری تک گوش برای پاسخگویی تلفن استفاده می کنند. در این بخش می خواهیم بهترین هندزفری های تک گوشی موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین هندزفری های تک گوشی را بشناسید

کلومن مدل KB-T170

این هندزفری با طراحی ارگونومیکی که دارد باعث می‌شود حتی در طولانی مدت هم این هندزفری از گوش نیافتد. هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170، وزن 30 گرمی دارد و از جنس پلاستیک است. البته سرگوشی آن از جنس سیلیکونی است که گوش را اذیت نکند. باتری آن با استفاده مداوم و صحبت کردن مداوم تا 2.5 ساعت دوام می‌آورد و در حالت استند بای شارژ آن تا 80 ساعت دوام می‌آورد.

نافومی مدل ES350

این هندزفری یک گوشی طراحی فوق العاده زیبایی دارد و وزن بسیار کمی نیز دارد. این هندزفری مناسب کسانی است که دوست ندارند یک شی اضافی خیلی بزرگ روی گوششان باشد. این هندزفری با شارژ 1 ساعتی 2.5 ساعت باتری (در صورت استفاده مداوم) خواهد داشت. نکته جالب دیگر این هندزفری بی سیم تک گوش این است که نازل اضافی برای فرو رفتن درون گوش ندارد. خوب این هم ویژگی مثبت محسوب می‌شود هم منفی. برای کسانی که از وجود یک چیز اضافی درون گوش بیزارند نکته مثبتی است. اما ممکن است احتمال افتادن از گوش در این مدل هندزفری بیشتر از بقیه مدل‌ها شود.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ Optix MAG274QRF-QD ام اس ای معرفی شد

نافومی مدل EB9

این هندزفری به طور معمول بین 10 تا 12 ساعت در صورت استفاده مدوام باتری دارد. این هندزفری یک قلاب دارد که پشت گوش می‌افتد و نازل سیلیکونی آن هم درون گوش قرار می‌گیرد. یعنی احتمال افتادن آن نزدیک صفر است. بنابراین می‌توانید برای ورزش و فعالیت های طولانی مدت از آن استفاده کنید. این گوشی راهنمای صوتی دارد یعنی در صورت زنگ خوردن گوشی اسم مخاطب را اعلام می‌کند. گوشی این هندزفری در جای خود قابلیت چرخش دارد و به همین دلیل، با اینکه دستگاه برای کاربرد روی گوش راست طراحی شده است، اما می توان آن را روی گوش چپ نیز به کار برد.

پلنترونیکس مدل  Voyager 5200

طراحی این هندزفری تک گوشی به گونه‌ای است که علاوه بر زیبایی با راحتی همراه است. بنابراین می‌توانید برای مدت زمان طولانی آن را درون گوش قرار دهید. بدون اینکه نگران افتادن آن باشید یا اینکه گوش را اذیت کند. این هدفون تک گوش کاملا بدون نیاز به دست کار می‌کند. به خصوص در شرایطی که قادر به استفاده از دست‌هایتان نیستید این گوشی شما را همراهی خواهد کرد. این مدل هندزفری تک گوش کالر آیدی (Caller ID) دارد. یعنی وقتی گوشی زنگ بخورد خود هندزفری نام شخص را تکرار می‌کند و شما بدون اینکه نیازی به فشردن دکمه باشد، کلمه Answer (به معنی پاسخ) را می‌گویید. البته اگر قصد جواب دادن به آن فرد را داشته باشید!

پلنترونیکس مدل  Explorer 500

هندزفری تک گوشی مدل Explorer 500 برای سبکی و شیکی طراحی شده است. اما فناوری قوی‌ای هم درون این هندزفری تک گوش کوچک قرار دارد. از جمله سه میکروفون و یک بازوی قوی برای افزایش کیفیت صدا. لازم به ذکر است که باتری این مدل هندزفری تک گوشی چندان قوی نیست. اما می‌توانید به مدت 7 ساعت با آن صحبت کنید.

این مطلب را هم ببینید
هدست گیمینگ Bang & Olufsen Beoplay Portal معرفی شد

جبرا مدل Stealth

این هندزفری تک گوشی از زیباترین هندزفری های بی سیم تک گوشی است. البته اندازه آن آنقدری که خود کمپانی ادعا کرده کوچک نیست، ولی حقیقتا طراحی زیبا و متفاوتی دارد. از نظر فنی هم این هدست تک گوشی کیفیت صدای خوبی دارد. و حذف نویز صدای بک گراوند آن هم عالی عمل می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت این هندزفری تک گوشی بی سیم نسبت به قیمتی که دارد خوب عمل می‌کند. و اگر به دنبال یک هندزفری زیبا با تماس های بدون نویز هستید جبرا مدل Stealth کاملا مناسب شماست.

پلنترونیکس مدل M70

اگر به دنبال یک هندزفری بی سیم تک گوش با قیمت کم و باتری طولانی می‌خواهید به شما هدفون تک گوشی پلنترونیکس مدل M70 را پیشنهاد می‌دهیم. با اینکه ظاهر چندان جذابی ندارد اما نحوه قرار گیری درون گوش خیلی راحت است. به خصوص اینکه با فناوری حذف نویز هم همراه است. نکته جالب این هندزفری بلوتوثی تک گوشی ویژگی DeepSleep آن است. یعنی اگر هندزفری به مدت 90 دقیقه از گوشی جدا شود به طور خودکار روی حالت Deep Sleep (خوب عمیق) می‌رود. در این حالت باتری تا 5 ماه هم دوام می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *