ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین وبسایت های ساخت لوگو بصورت آنلاین

بهترین وبسایت های ساخت لوگو

به مردم در یادآوری کسب و کار شما کمک می کند. اکثر ما وقتی تبلیغی را می بینیم رنگ، لگو ، و طرح های بکار رفته یک برند را به ذهن می سپاریم. در واقع یک آرم عالی همیشه در ایجاد یک برند و هویت تجاری نقش اصلی را ایفا می کند. اما طراحی لوگو کار ساده ای نیست و طراحان و گرافیست ها ساعت ها و روزهای زیادی را صرف طراحی یک لوگوی حرفه ای می کنند و نسبتا دستمزد بالایی برای این کار دریافت می کنند که برای شروع کسب و کارها ممکن است پرداخت این مبالغ امکان پذیر نباشد. پس چه باید کرد؟ در این بخش می خواهیم بهترین وبسایت های ساخت لوگو را به شما معرفی کنیم که می توانید با استفاده از آن ها بصورت کاملا رایگان و آنلاین لوگوی مناسب برند خود را دریافت کنید.

بهترین وبسایت های ساخت لوگو در سال 2020

shopify

Shopify پلت فرم پیشرو تجارت الکترونیکی است که به کاربران کمک می کند تا محصولات را بصورت آنلاین بفروشند ، همچنین تولید کننده لوگو رایگان می باشد. نکته جالب در مورد لوگو ساز آنلاین Shopify این است که به کاربران اجازه می دهد تا در عرض چند ثانیه آرم تولید کنند. این یک ابزار مبتنی بر وب است که به کاربران امکان کشیدن و رها کردن برای ایجاد یک آرم را می دهد. کاربران می توانند چندین عنصر آرم مانند تصاویر برداری ، نمادها ، متن ها را به آرم اضافه کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور A device attached to the system is not functioning

Ucraft

برای ایجاد آرم های تجاری می توانید از Ucraft Logo Maker استفاده کنید. این یک ابزار مبتنی بر وب است که به کاربران امکان ایجاد لوگو با کشیدن و رها کردن را می دهد. آنچه Ucraft Logo Maker را جالب تر می کند ، لیست عظیم نمادها و سبک های متن آن است. بنابراین ، Ucraft Logo Maker یکی دیگر از بهترین سازندگان لوگو آنلاین رایگان است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید.

Canva

کافی است در این وب سایت عضو شوید تا از امکانات بی نظیر آن استفاده کنید. این وب سایت علاوه بر طراحی لگو ، امکان طراحی پوستر، طراحی کاور برای اکانت فیسبوک،  طراحی عکس برای اینستاگرام و … را دارد.

DesignMatic

DesignMatic یکی دیگر از سازندگان پیشرو آرم آنلاین در این لیست است که به کاربران اجازه می دهد فقط در 3 مرحله ساده یک آرم بسازند. کاربران فقط برای کشف طرح های بی پایان آرم ، باید نام شرکت را وارد کنند ، صنعت را انتخاب کنند ، شکل ها را اضافه نمایند. کاربران حتی نیازی به ثبت نام در طی فرایند ندارند. بنابراین ، DesignMatic یکی دیگر از بهترین سازندگان لوگو آنلاین رایگان است که هم اکنون می توانید از آنها استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
اینترنت VDSL چیست و چه تفاوتی با ADSL دارد؟

Hatchful

Hatchful یک سازنده نشان آنلاین است که به شما در ایجاد طراحی های بهتر کمک می کند. استفاده از آن بسیار ساده است و به شما اجازه می دهد لوگو خود را بر اساس تنظیمات برگزیده سایت تنظیم کنید. ابتدا باید فضای کسب و کار خود را انتخاب کنید ، یعنی صنعتی که شرکت شما در آن قرار دارد. پس از انتخاب آن ، باید سبک بصری خود را انتخاب کنید ، پس از آن نام و شعار تجاری خود را اضافه کنید. سپس می توانید نشان متناسب با نیازهای خود  را انتخاب کنید و طبق تنظیمات سایت آن را ویرایش کنید. تا زمانی که از نتیجه کار راضی نباشید ، می توانید با قلم ، رنگ ، نماد و طرح بازی کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

freepik.com

اگر به دنبال یکسان سازی استفاده از آیکن ها و المان های طراحی سایت و کارت ویزت ها و کاتالوگ های خود هستید وب سایت freepick یک این امکان را برای شما فراهم می کند و آیکن های که نیاز دارید را در دو فرمت Vectorو PSDبه شما ارائه میدهد. برای کار کردن با این وب سایت کافی است عنوانی که می خواهید برای آن لگو یا آیکن داشته باشید در وب سایت وارد نمایید و زمینه کاری خود را مشخص کنید تا freepick مجموعه های بی نظیری از المان های مختلف را به شما ارائه دهد.

2 دیدگاه در “معرفی بهترین وبسایت های ساخت لوگو بصورت آنلاین

  1. مهدی صبوری گفت:

    سلام خسته نباشید.کاش یکم بیشتر در مورد این سایت ها اطلاعات میدادین.و اینکه یک بررسی هم روی بهترینای ایرانی داشته باشین تا ما هم بدونیم به کدوم سایت اعتماد کنیم.برای آموزش هم مقاله دارین یا فقط معرفی میکنین.چون وقتی من نتونم کار کنم اصلا این سایتا به دردم نمیخوره.فکر کنم اول باید آموزش باشه.خیلی ممنونم ازتون که مقاله های مفید و کامل انتشار میدید.خسته نباشید.

    1. نرگس شیدا گفت:

      سلام وقت بخیر. ممنون از انتقادات و پیشنهادات سازندتون. حتما در مقالات بعدی مدنظر قرار میدهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *