مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای 2020

بهترین ویدئو پروژکتورهای 2020

ویدئو پروژکتور دستگاهی است که برای نمایش تصاویر دیجیتالی ارسالی از کامپیوتر ها و لپ تاپ ها در ابعاد بسیار بزرگ و با کیفیت بسیار بالا روی یک پرده یا دیوار سفید استفاده می‌شود. با رشد سریع تکنولوژی در انتشار اطلاعات و ارتباطات در  ۱۰سال اخیر شرکت ها، سازمان ها و مراکز آموزشی برای سادگی در آموزش و برگزاری بهتر جلسات  از این دستگاه ها  استفاده می‌کنند. تولیدکنندگان نیز همواره درصدد آن هستند تا با بهره گیری از تکنولوژی های جدید ، ویدئو پروژکتورهای مدرن را به بازار عرضه کنند. در این بخش قصد داریم تا بهترین ویدئو پروژکتورهای 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین ویدئو پروژکتورهای 2020

ویدئو پروژکتورهای خانگی

Optoma UHD50

این ویدیو پروژکتور خانگی فیلم‌ها و سریال‌های شما را می‌تواند با کیفیت 4K و HDR در اندازه‌های بالای 100 اینچ پخش کند. با داشتن روشنایی 2400 لومن (Lumen) و نسبت کنتراست 500,000:1 در کنار پشتیبانی از HDR10، هر چیزی که با UHD50 پخش کنید کیفیت خارق‌العاده‌ای خواهد داشت.

BenQ HT2550

این دستگاه از رزولوشن 4K به همراه HDR با نمایشگر دارای روشنایی 2200 لومن پشتیبانی می‌کند که آن را با قیمت مناسب خود، به یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی تبدیل می‌کند. این دستگاه کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارد و هر تصویر را برای ارائه تعادلی مناسب بین دقت و کنتراست، تحلیل می‌کند. زوم 1.2x و قابلیت تصحیح تصویر باعث می‌شوند بتوانید به درستی تصویر را در جایی که می‌خواهید، پخش کنید. با اینکه این ویدئو پروژکتور خانگی برای پرتابل بودن ساخته نشده است، وزن سبکی دارد و می‌توانید آن را هر جا که خواستید ببرید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ایجاد کلید میانبر در گوگل کروم

Sony VW285ES

VW285ES یکی از محصولات فوق‌العاده شرکت سونی است که می‌توان آن را به عنوان خوش قیمت‌ترین شبیه‌ساز سینما خرید. این پروژکتور خانگی با کیفیت واقعی 4K و HDR و ارائه رزولوشن 4096×2160 به جای 3840×2160 معمول سایر دستگاه‌ها، دقیقا برای شیفتگان تجربه سینمایی طراحی شده است.

در حالی که پروژکتورهای دیگر که ادعای 4K بودن دارند با اعمال تغییرات دیجیتالی پیکسل به این امر دست پیدا می‌کنند، این مدل دقیقا پیکسل به پیکسل از تصویر را بازسازی می‌کند که گزینه‌ای ایده‌ال برای افرادی است که به دنبال یک گزینه بی‌نقص می‌گردند.

AAXA P300

اگر همیشه می‌خواستید تلویزیونی بزرگ را در کوله پشتی خود حمل کنید، قطعا پروژکتور AAXA P300 را در نظر بگیرید. با داشتن عمر باتری 1 ساعته، روشنایی 300 لومن و رزولوشن 720p، این ویدیو پروژکتور پرتابل کوچک نیازهای شما را برطرف می‌کند. مشخص است که شما از این دستگاه در خانه استفاده نخواهید کرد اما اگر همواره نیاز به داشتن یک صفحه همراه را حس می‌کنید، P300 بهترین انتخاب است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش کاهش نویز میکروفون در ویندوز 10

ویدئو پروژکتورهای قابل حمل

Dihome

این دستگاه  یک خروجی 1000 لومن و توانایی نمایش تصویر گسترده در ابعاد  تا 80 اینچ را دارد و برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب یا اتاق های کوچک مناسب است. این دستگاه دارای رزولوشن 800 × 480 است اما می‌تواند خروجی HD 1080P را از طریق HDMI با دستگاه‌های ورودی سازگار خود پشتیبانی کند. همچنین می‌توانید از طریق کابل‌های استاندارد AV ،VGA یا USB به این سیستم متصل شوید.

Crenova XPE470

Crenova تعدادی از پروژکتورهای با کیفیت بالا را تولید می کند و XPE470 با بالاترین امتیاز، یکی از بهترین پروژکتور ای قابل حمل است. روشنایی این سیستم 1200 لومن است و می‌تواند یک تصویر 1080 پیکسل با ابعاد 130 اینچ را در ابعاد استاندارد و یا پهنای باند مناسب نمایش دهد. پروژکتور به منبع ورودی از طریق USB ،VGA یا کابل HDMI متصل می‌شود و می‌تواند ویدیو را از کارت‌های SD نیز پخش کند.

Tronfy TP60

این پروژکتور قابل حمل دارای روشنایی 1500 لومن است و می‌تواند تصویر تا 176 اینچ را در فاصله 17 فوت نمایش بدهد. TP60 انتخاب خوبی برای اتاق‌های بزرگ‌تر محسوب می‌شود. این ویدیو پروژکتور ویدئوی 1080p را پشتیبانی می‌کند و دارای پورت‌های VGA ،USB ،AV و HDMI و همچنین یک کارت SD است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *