مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین پاوربانک های 2020

بهترین پاوربانک های 2020

کاربردهای زیاد گوشی‌های همراه باعث شده‌اند که شارژ باتری‌های آن‌ها زود کم شود، به همین دلیل در نبود پریز برق یک شارژر همراه خوب ابزاری مناسب محسوب می‌شود. شارژر های همراه زیادی در بازار وجود دارند که به راحتی می توانند ما را سردرگم کنند. در این مطلب می خواهیم بهترین پاوربانک های 2020 را به به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین پاوربانک های 2020 را بشناسید

مارک آنکر پاورکور 20100 (Anker PowerCore 20100)

یکی از بهترین پاوربانک های برند آنکر که مجهز به یک باتری با ظرفیتی در حدود 20100 میلی‌آمپر ساعت است و قادر است گوشی یا تبلت کاربر را چندین بار به صورت متوالی شارژ کند بدون آنکه نیاز باشد که آن را دوباره شارژ کرد.

موفی پاوراستیشن پلاس XL

این محصول یکی از بهترین پاوربانک ها برای گوشی های آیفون می باشد. پاوربانک‌ موفی پاوراستیشن پلاس XL دارای یک کابل لایتنینگ است و کاربران آیفون و آیپد دیگر لازم نیست که برای استفاده از یک پاوربانک، کابل USB شارژر خود را به همراه داشته باشند. علاوه براین پاوراستیشن پلاس XL با استفاده از پد شارژ وایرلس Qi قادر است تا دستگاه را به صورت بی‌سیم شارژ کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل نصب نشدن فتوشاپ در ویندوز

پاوربانک‌ آکی (Aukey)

این پاوربانک‌ از دو پورت پشتیبانی کرده و در نتیجه قادر است که به صورت همزمان گوشی و تبلت کاربر را شارژ کند. یکی دیگر از مزایای این پاوربانک، چراغ موجود در آن است که به کاربر نشان می‌دهد چه میزان از شارژ باتری‌ باقیمانده است.

پاوربانک‌ آی موتو (iMuto)

اگر به دنبال آن هستید که از یک پاوربانک‌ با ظرفیت بالای 20000 میلی‌آمپر ساعت بهره ببرید، بهترین گزینه پاوربانک‌ آی موتو با ظرفیت فوق‌العاده بالای 30000 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. درحقیقت میزان ظرفیت شارژ این پاوربانک‌ در اندازه‌ای است که قادر است گوشی هوشمند کاربر را برای شش بار به صورت متوالی شارژ کرده و در آخر همچنان مقداری از شارژ خود را نیز حفظ کرده باشد.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ‌های گیمینگ MSI GP75 با جدیدترین سخت افزارهای روز

پاوربانک‌ راوپاور (RAVPower)

این پاوربانک طراحی مشابه دو محصول آنکر و آکی دارد. از آنجا که ظرفیت کمتری درمقایسه با آی موتو دارد، درنتیجه طراحی آن کمی باریک‌تر است.این پاوربانک از سه پورت پشتیبانی می‌کند در نتیجه قادر است که به صورت همزمان سه گجت را شارژ کند.

پاوربانک آنکر پاورکور 2 (Anker PowerCore II)

یک پاوربانک عالی با قابلیت حمل آسان که قادر است گوشی کاربر را حداقل دوبار به صورت کامل شارژ کند. این پاوربانک تنها 209 گرم وزن داشته و ضخامتی در حدود 1.5 سانتیمتر دارد.

پاوربانک راوپاور (RAVPower)

پاوربانک راوپاور با قیمت 18.99 دلار یکی دیگر از گزینه‌های ارزان‌قیمت این فهرست به حساب می‌آید. این پاوربانک ظرفیتی در حدود 6700 میلی‌آمپر ساعت داشته و قادر است که گوشی هوشمند کاربر را حداقل یک بار و در مواردی برای دو بار نیز شارژ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *