اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین پاوربانک ها در سال 1400

بهترین پاوربانک ها در سال 1400

پاوربانک‌ها درواقع باطری های خاصی هستند که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شده‌اند. آن‌ها به شما اجازه می‌دهند که انرژی الکتریکی را ذخیره کنید و درزمان لازم ازانرژی موجودبرای شارژ موبایل یا تبلت استفاده نماید. پاوربانک های مختلفی در بازار موجود است. در این بخش می خواهیم بهترین پاوربانک ها در سال 1400 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین پاوربانک ها در سال 1400 را بشناسید

ای‌دیتا PV120

این پاور بانک ای‌دیتا در عین ظاهر شیک و مشابه چرم، کیفیت بالایی دارد و به دو پورت USB-A‌ خروجی مجهز شده که یکی از آنها از خروجی ۲.۱ آمپر پشتیبانی می‌کند. با این ظرفیت، مدل‌های ارزان‌تری هم هستند اما معمولا یا کیفیت پایینی دارند یا شدت جریان خروجی آنها پایین‌تر است.

راوپاور RP-PB169

اگر به دنبال یک پاور بانک نه چندان بزرگ هستید این مدل راوپاور می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. RP-PB169 در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی تولید شده است. این مدل راوپاور در مقایسه با ای‌دیتا PV120 ظرفیت بالاتری دارد اما ظرافت مدل ای‌دیتا را ندارد. علاوه بر این تنها به یک پورت خروجی مجهز شده است.

آنر AP10QM

پاور بانک آنر ظاهر ساده اما بدنه‌ای پلاستیکی دارد و به یک پورت خروجی مجهز شده است. این مدل هم در خروجی و هم در ورودی از شارژ سریع کوالکام (۱۸ وات) پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید فلش مموری

شیائومی ردمی PB100LZM

اگر در مقایسه با مدل قبلی، دو پورت خروجی برایتان اهمیت بیشتری دارد و نیازی هم به کوییک شارژ ندارید، شیائومی PB100LZM می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. این مدل همچنین از دو پورت ورودی بهره می‌برد و بسته به دلخواه خود می‌‌توانید با کابل میکرو USB یا USB-C آن را شارژ کنید. توجه داشته باشید که در برخی از فروشگاه‌ها گفته می‌شود که این مدل از کوییک شارژ کوالکام پشتیبانی می‌کند که البته در حقیقت این طور نیست. این پاور بانک امکان شارژ دستگاه‌های نیازمند شدت جریان کم را هم دارد. برای فعال کردن این قابلیت کافی‌ست کلید روی پاور بانک را دو بار فشار دهید.

راوپاور  RP-PB066

این محصول راوپاور شارژر دیواری را با پاور بانک ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ترکیب کرده تا نیازی به همراه داشتن هر دو آنها به طور جداگانه نداشته باشید. البته در صورتی که مایل باشید می‌توانید خود پارو بانک را از طریق پورت میکرو USB و با اتصال یک شارژر دیواری دیگر نیز شارژ کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر

شیائومی Mi Power Bank 3 – PLM12ZM

اگر در فکر خرید پاوربانکی با ظرفیت ۱۰،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و با پشتیبانی از شارژ سریع (۱۸ وات) و مجهز به دو پورت خروجی هستید این مدل شیائومی را پیشنهاد می‌کنیم. از قابلیت‌های مفید این پاور بانک، پشتیبانی از دستگاه‌های نیازمند شدت جریان کم است که با دو بار فشردن کلید پاور فعال می‌شود. شیائومی PLM13ZM هم قیمتی نزدیک به این مدل دارد و مهم‌ترین تفاوتش این است که ورودی آن شامل دو پورت USB-C و میکرو USB و خروجی شامل دو پورت USB-A می‌شود. علاوه بر این حداکثر خروجی روی تمام پورت‌ها با استفاده همزمان به ۵ ولت و ۲.۶ آمپر محدود است.

ای‌دیتا S20000D

در بین پاوربانک‌های ۲۰،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یکی از به صرفه‌ترین‌ها این مدل ای‌دیتا است. S20000D به دو پورت خروجی مجهز شده و از نمایشگر میزان شارژ باقی مانده هم بهره می‌برد. این مدل از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند و حداکثر خروجی در صورت استفاده همزمان از همه پورت‌ها هم تنها ۲.۱ آمپر است که در مقایسه با بسیاری از رقبا کمتر محسوب می‌شود. به این حال به دلیل قیمت مناسب یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *