کیف و کوله پشتی

معرفی بهترین کوله‌های دوچرخه

معرفی بهترین کوله‌های دوچرخه

معرفی بهترین کوله‌های دوچرخه

دوچرخه سواری جزو یکی از تفریحات جذاب و پر طرفدار به حساب می‌آید که علاقه‌ مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. امروزه دوچرخه سواری با تجهیزات و امکانات کامل انجام می‌‌شود. برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و تجربه‌ی یک دوچرخه سواری بسیار خوب، شما نیازمند این هستید که تمامی امکانات و تجهیزات را به همراه خود داشته باشید. مهم ترینِ این تجهیزات کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری است. تا بتوانید تمام وسایل و اقلام مورد نیاز خود را درون آن جای دهید. بهترین کوله‌های دوچرخه آن دسته از کوله‌ها هستند که در کنار وزن کم، دارای فضای زیادی باشند. علاوه بر این ویژگی‌ ضد آب و با مقاومت بالا نیز باشند.

این کوله‌ها باید از بروز ایجاد درد و خستگی در کمر و ستون فقرات شما جلوگیری کنند. مهم تر از آن بدنه ای مقاوم و ضد آب داشته باشند. برای این که بخواهید یک کوله‌ی دوچرخه‌ی کاملا مناسب را خریداری بکنید، باید بهترین کوله های دوچرخه را شناسایی کنید. پس می‌توانید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با این کوله های دوچرخه آشنا کنیم.

آشنایی با تعدادی از بهترین کوله‌های دوچرخه

  • کوله دوچرخه مدل Royal Mountain8328

این محصول جزو بهترین کوله‌ دوچرخه در نوع خود می‌باشد. با رنگ آبی از جذابیت خاصتی برخوردار است. به طور کل رنگ آبی در میان کوله‌ها جزو رنگ‌های محبوب و پر فروش به شمار می‌‌آید. بدنه‌ی این کوله پشتی مخصوص دوچرخه سواری از پارچه‌ی برزنت است. همان طور که می‌دانید پارچه‌ی برزنت از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. همچنین در برابر شستشو و قطرات آب و باران نیز بسیار مقاوم است. در نتیجه شما می‌‌توانید به آسانی در مواقع لزوم این کوله را شستشو دهید و به هیچ وجه نگران آسیب دیدن آن نباشید. هنگام دوچرخه سواری زیر باران نیز هیچ گونه جای نگرانی بابت خیس شدن وسیله‌های موجود درون فضای کوله وجود نخواهد داشت.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید ساک

بهترین کوله های دوچرخه

این کوله در عین جادار بودن و داشتن فضاهای زیاد دارای وزن سبکی است. این امر موجب حمل و نقل آسان آن می‌باشد. علاوه بر این که این محصول دارای فضای مناسب برای قراردادن اقلام حیاتی و مهم است. جیب‌هایی برای قرار دادن وسایل جانبی مانند قمقمه و غیره را دارد. حتی روی قسمت جلویی بدنه ی آن نیز بند آویز‌هایی برای وسایل مختلف وجود دارد.

این کوله‌ پشتی مخصوص دوچرخه سواری در سایز های ۴۵ لیتر، ۵۵ لیتر و ۶۵ لیتر در سایت پایاتل موجود می‌باشد. شما می‌توانید طبق نیاز و میزان وسایلی که در هنگام دوچرخه سواری حمل می‌‌کنید، سایز کوله‌ی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.‌

با خرید این کوله جذاب می‌توانید داشتن بهترین کوله دوچرخه را تجربه کنید.

  • کوله پشتی کوهنوردی و دوچرخه سواری Royal mauntain مدل 8328

این کوله نیز در رده ی بهترین کوله‌ دوچرخه و کوهنوردی قرار گرفته است. از آن جایی که بسیاری از افراد علاقه‌ی زیادی به دوچرخه سواری در کوه‌ها دارند. پس لازمه‌ی تجربه‌ی دوچرخه سواری به صورت خیلی خوب این است. که شما بتوانید از یک کوله‌ی مناسب در این راه استفاده بکنید. این کوله هم برای کوهنوردی و هم برای دوچرخه سواری مناسب است. رنگ‌های مختلف و متنوعی از آن در پایاتل موجود می‌باشند. با وجود اینکه ابعاد این کوله پشتی بسیار جمع و جور و وزن کمی نیز دارد. اما فضای بسیار زیادی را دارا می‌باشد. شما می‌توانید وسایل بسیار زیاد و مهم را به آسانی در این کوله جای دهید.

بدنه‌ی این محصول از پلی استر ضد آب ساخته شده است. پلی استر علاوه بر مقاومت و استحکام بالایی دارای جلوه‌ای شیک و زیبا نیز است. همچنین در مقابل آب و خیس شدن مقاوم است. اجازه‌ی نفوذ قطرات آب را به فضای درون خود نمی‌ دهد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه یک چمدان خوب بخریم؟

بهترین کوله های دوچرخه

این کوله پشتی دارای بند‌های بسیار پهنی است. وجود این بند‌های پهن موجب می‌‌شود تا بتوانید به آسانی کوله‌ی خود را با وجود سنگین بودن حمل و نقل بکنید. نگران این نباشید که آسیبی به کمر و ستون فقرات شما وارد شود. چون این بند‌های پهن تمامی وزن سنگین کوله را در قسمت‌‌های مختلف اعضای بدن پخش می‌‌کنند. از تمرکز آن ها روی قسمتی خاص جلوگیری خواهند کرد. علاوه بر این بندها،‌ سینه بند و شکم بند نیز در این کوله وجود دارد. که باعث می‌‌شوند تا بتوانید به خوبی این کوله را در هنگام دوچرخه سواری روی بدن خود فیکس بکنید. در این صورت هیچ نگرانی از بابت افتادن کوله‌ی خود در صورت بالا رفتن سرعت در هنگام دوچرخه سواری نخواهید داشت.

  • کوله دوچرخه مدل Royal Mountain8263

این کوله نیز جزوی از بهترین کوله دوچرخه محسوب می‌شود. شما با داشتن این کوله می‌توانید یک دوچرخه سواری بسیار جذاب را تجربه کنید. بدنه‌ی این محصول از پارچه‌ی برزنت قابل شستشو دوخته شده است. کاملا ضد آب و برای حمل آن در زیر باران نگرانی خاصی نخواهید داشت. این کوله در عین سبک بودن بسیار جا دار است. دارای جیب‌های متعددی نیز است. شما می‌توانید اقلام و وسایل خود را درون این جیب‌ها قرار دهید. این محصول در سایزهای ۴۵ لیتری ۵۵ لیتری و ۶۵ لیتری در سایت پایاتل موجود می‌باشد. شما می‌توانید هر یک از این سایز‌ها را بر حسب نیازی که دارید از تهیه نمایید.

قسمت پشت پشتی این کوله به گونه‌‌ای طراحی و دوخته شده است که بندهای آن به خوبی روی بدن شما فیکس می‌‌شوند و از بروز هر گونه آسیب به کتف، کمر و ستون فقرات شما جلوگیری خواهند کرد.

در این مقاله سعی کردیم به معرفی بهترین کوله‌های دوچرخه بپردازیم. شما می توانید کوله مناسب دوچرخه سواری در جدیدترین کوله دوچرخه و بهترین کوله دوچرخه را با ورود به سایت پایاتل ملاحظه نمایید. قیمت کوله دوچرخه را با یکدیگر مقایسه و اقدام به خرید کوله دوچرخه مناسب با نیازها و سلیقه های فردی خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *