بازی و سرگرمی

معرفی بهترین کیبوردهای مکانیکی گیمینگ در بازار ایران

بهترین کیبوردهای مکانیکی گیمینگ

اگر از پی‌سی گیمرها بپرسید که یکی از مهم‌ترین وسیله‌های آن‌ها در هنگام تجربه بازی کدام است، به احتمال بسیار زیاد پاسخی مانند «صفحه کلید و ماوس» را دریافت خواهید کرد. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین کیبوردهای مکانیکی گیمینگ در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین کیبوردهای مکانیکی گیمینگ در بازار ایران را بشناسید

ریزر مدل Ornata Chroma

کیبورد «Ornata Chroma» محصول باکیفیت و نسبتا گران قیمت شرکت ریزر (Razer) است. این کیبورد مکانیکال که از طریق درگاه USB به رایانه‌ی شما متصل می‌شود، برخلاف غالب کیبوردهای مکانیکال، کلیدهایی با ارتفاع متوسط یا در واقع کلیدهایی با تکنولوژی Mecha-Membrane دارند. این تکنولوژی ترکیب دو ویژگی کیبوردهای مکانیکی و کیبوردهای یکپارچه (مانند کیبوردهای کم ارتفاع لپ‌تاپ‌ها) است، تا دقت در عین راحتی را برای کاربران فراهم آورد.  علاوه بر ویژگی فوق، کیبورد مذکور از استراحتگاه مچ ارگونومیک با پوشش چرمی بهره می‌برد، تا در استفاده دراز مدت از خستگی و آسیب مچ کاربر جلوگیری کند.

رپو مدل V500 RGB

صفحه کلید V500 رپو جزو گزینه‌ها اقتصادی و خوش قیمت است که بدنه‌ای پلاستیکی با روکشی از آلومینیوم دارد و از طریق پورت USB به رایانه‌ی شما متصل می‌شود. رپو از سوییچ‌هایی ارزان قیمت آبی در صفحه کلید خود استفاده کرده است. این سوییچ‌ها چه در هنگام بازی و چه در هنگام استفاده روزمره کاملا پاسخگوی تمام نیازهای کاربر هستند و همچنین عملکرد بسیار خوب و بدون تاخیری را نیز در بازی‌ها خواهند داشت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Green Hell

کاربر در این صفحه کلید قادر به تعیین و شخصی‌سازی نورهای پس‌زمینه کیبورد نیست، اما هر کدام از شش ردیف این صفحه کلید به رنگ خاصی مزین شده‌اند که با گرفتن دکمه Fn و فشردن کلیدهای بالا و پایین، می‌توان از بین سه حالت، شدت نور پس‌زمینه را انتخاب کرد.

لاجیتک مدل G213 Prodigy

کیبورد گیمینگ لاجیتک G213 Prodigy کیبوردی زیبا و بزرگتر از سایز معمول کیبوردهای رایج است که طول و عرضی۴۵۲ میلی‌متر و ۲۱۸ میلی‌متر دارد. علت این سایز نسبتا بزرگ، تعبیه‌ی استراحتگاه مچ دست است. این کیبورد همانند کیبورد Ornata Chroma ریزر، از کلیدهای نه چندان بلند و با فناوری Membrane بهره می‌برد. این کیبورد نیمه مکانیکال/هیبریدی به وسیله نرم افزار Logitech Gaming Software، امکانات فوق‌العاده‌ای مانند قابلیت تعویض نورپردازی کیبورد با شانزده میلیون رنگ، قابلیت شخصی سازی دکمه‌های Function، تنظیم نورپردازی مخصوص بازی‌ها و غیرفعال کردن دکمه‌‌های مختلف برای بازی‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کیبورد گزینه مناسب و نسبتا میان رده‌ای برای گیمرهاست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های مبارزه ای برای اندروید

ایسوس مدل ROG Strix Flare

کیبورد «ROG Strix Flare» محصولی حرفه‌‌ای از شرکت ایسوس (ASUS) است. این کیبورد مکانیکی در گروه محصولات مخصوص بازی شرکت ایسوس قرار می‌گیرد، به وسیله کابل USB به کامپیوتر شما متصل می‌شود و از کلیدهای گران قیمت Cherry MX RGB بهره می‌برد. البته درگاه USB نوع A دیگری نیز در قسمت پستی این کیبورد تعبیه شده است که می‌توان از آن به‌عنوان ورودی ماوس یا دیگر لوازم جانبی استفاده کرد.

این کیبورد مجهز به نور پردازی پس‌زمینه‌ی رنگی است که توسط نرم‌افزار ارائه‌شده‌ی شرکت ایسوس، می‌توان اقدام به شخصی‌سازی آن‌ کرد. این کیبورد محصولی حرفه‌ای برای گیمرهاست که از ویژگی‌هایی همچون حافظه داخلی، کلیدهای Anti-ghosting و نورهای AURA شرکت ایسوس برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *