مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین کیبوردها تا 1 میلیون تومان

بهترین کیبوردها تا 1 میلیون تومان

وضعیت اقتصادی این روزها نفسمان را گرفته و اجازه نمی‌دهد تا بتوانیم مانند گذشته لیستی از لوازم موردنیازمان برای خرید تشکیل دهیم. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین کیبوردها تا 1 میلیون تومان بپردازیم.

بهترین کیبوردها تا 1 میلیون تومان را بشناسید

کیبورد بیاند مدل BK-7100w : قیمت: 234 هزار تومان

این کیبورد یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک کیبورد معمولی به حساب می‌آید. در عین سادگی و طراحی زیبا، نور پس زمینه نیز در آن پشتیبانی می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های فوق العاده این کیبورد (در این بازه قیمتی) ضد آب بودن آن است. علاوه بر اینکه حروف هک شده فارسی نیز بر روی آن نقش بسته است.

کیبورد بی سیم گرین مدل GK-101W : قیمت: 372 هزار تومان

بهترین گزینه بی‌سیم برای کاربران عادی (به نسبت قیمت) کیبورد گرین است. با اینکه نور پس زمینه ندارد و در برابر آب نیز مقاوم نیست اما به خاطر بی‌سیم بودن، بسیاری از نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. طراحی باریک و فاصله کلیدها از یکدیگر نیز یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این کیبورد است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین فلش مموری های اقتصادی موجود در بازار

کیبورد بیاند مدل BK-7100 RGB : قیمت: 450 هزار تومان

خب به سراغ اولین کیبورد گیمینگ در این دسته بندی می‌رویم. کیبورد بیاند به دلیل مقاومت در برابر نفوذ آب و نور پس زمینه RGB یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهای مبتدی است.

کیبورد باسیم لاجیتک مدل K120 : قیمت: 445 هزار تومان

شرکت لاجیتک سابقه طولانی مدتی در تولید لوازم جانبی کامپیوتر دارد. پس جای تعجب نیست که یک کیبورد از این شرکت در این دسته ما قرار بگیرد. این کیبورد لاجیتک با سیم است اما با طراحی مناسب و ضد آب بودن خود، انتخابی مناسب برای کاربردهای معمولی و اداری است.

کیبورد مخصوص بازی ای فورتک مدل Q100 : قیمت: 670 هزار تومان

این کیبورد با محافظ دولایه درون خود، به شما اطمینان می‌دهد که هیچ چیز وارد محصول شما نخواهد شد. جنس کلید‌های استفاده شده در این کیبورد هم از مواد سیلیکونی بوده که طول عمر بالایی دارند. برای دکمه‌هایی که در بازی کردن بیشتر استفاده می‌شود فنرهایی مخصوص استفاده شده تا جلوی هیجان شما ایستادگی کند. شدت نور پس زمینه این کیبورد هم قابل تنظیم است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال 1400

کیبورد مخصوص بازی اچ پی مدل k300 : قیمت: 700 هزار تومان

کیبورد گیمینگ HP  به صورت سیمی به کامپیوتر شما متصل شده و هفت نوع نور پس زمینه با شدت روشنایی متفاوت به شما عرضه خواهد کرد. 9 سوراخ ضد آب نیز برای آن تعبیه شده تا اگر مایعی روی آن ریخته شود به راحتی آن را خارج کنید. طراحی آن هم به گونه‌ ایست که بهترین حالت را برای مچ دست شما به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *