آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362
کمپانی پاناسونیک از جمله کمپانی‌هایی است که محصولات مختلفی را متناسب با هر سلیقه‌ای تولید می‌کند. در این مقاله به بررسی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC362 می‌پردازیم. اگر قصد خرید یک تلفن بی سیم را دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما مقالات مربوط به تلفن‌های بی سیم پاناسونیک را مطالعه کنید.

ویژگی‌های تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362

 تلفن بیسیم پاناسونیک KX-TGC362 یکی از تلفن‌های خوش‌ساخت شرکت پاناسونیک است. از ویژگی‌های این تلفن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. این تلفن در مکان‌های بسته، عبور پهنای مناسب با بهره گیری از فرکانس ۱.۹ گیگاهرتزی را برای شما ممکن می‌سازد. بلندگوهای موجود در دوطرف این تلفن تجربه یک تماس خوب را برای شما فراهم می‌کند. این تلفن دارای ۲ باتری نیم‌قلمی است که با یک بار شارژ کامل به مدت ۹ ساعت می‌توانید با آن به مکالمه بپردازید و به مدت ۱۷۰ ساعت تلفن را آماده به کار داشته باشید.
در هنگام خرید این تلفن به صورت دو گوشی به شما تحویل داده می‌شود‌. اما در صورت تمایل می‌توانید ۶ گوشی دیگر نیز به آن وصل کنید.

حالت Eco Mode در تلفن بی سیم پاناسونیک

یکی از مواردی که سلامت افراد را به خطر می‌اندازد در معرض امواج رادیویی بودن است. کمپانی پاناسونیک با استفاده از تکنولوژی ECO Mode ، امواج تلفن KX-TGC362 را تا ۹۰ درصد کاهش داده است. با این ویژگی در مصرف باتری نیز صرفه‌جویی می‌شود.

منشی تلفنی در تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC362 

 از امکانات اصلی تلفن بی ‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362 دارا بودن ویژگی پیغام‌گیر صوتی است. با منشی تلفنی به تمام تماس‌های خود حتی زمانی که نیستید پاسخ دهید و در زمان مناسب پیغام‌هایتان را گوشی دهید. این قابلیت قادر است تا حداکثر ۱۷ دقیقه در هر تماس پیغام را ضبط کند.

بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0

کمپانی پاناسونیک برای جلوگیری از تداخلات امواج رادیویی دیگر تلفن‌های بی سیم از قابلیت DECT 6.0 در تلفن بی‌ سیم KX-TGC362 استفاده کرده است. شاید شما هم به یاد داشته باشید زمان‌هایی را که در هنگام مکالمه به یکباره تلفن خط روی خط می‌شد و صدای شخص دیگری را می‌شنیدید. این تکنولوژی با ساختن رمزهای کدگذاری شده به صورت روزانه از ایجاد این مشکل در هنگام مکالمه جلوگیری می‌کند و مکالمات ایمن را برای شما حاصل می‌کند.

مسدود کردن تماس های ورودی

اگر از تماس‌های مزاحم و یا تبلیغاتی خسته شده‌اید دیگر نگران نباشید. پاناسونیک قابلیت مسدود کردن مخاطبان مزاحم را برای شما فراهم کرده است. با کمک قابلیت Call Block در تلفن بیسیم Panasonic KX-TGC362 می‌توانید به آسانی شماره‌هایی را که نمی‌خواهید با شما تماس بگیرند را مسدود کنید. این فوق‌العاده است.

حالت سکوت

داشتن حالت سکوت در تلفن‌ها یک نعمت است. شاید روزها یا ساعت‌هایی را بخواهید در آرامش کامل باشید و صدایی نشنوید اما به یکباره ببینید تلفن شما زنگ می‌خورد خیلی بد است. پاناسونیک با قرار دادن حالت سکوت یا حالت Night در تلفن بی ‌سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362 این امکان را برای شما فراهم کرده است که صدای تلفن خود را ببندید تا صدای زنگ را نشنوید. این حالت دقیقا همان چیزی است که خیلی‌ها دنبالش بودند.

دفترچه تلفن ، تلفن بی سیم پاناسونیک

یا این قابلیت می‌توانید شماره‌هایی که برای شما پرکاربرد است را در حافظه تلفن خود ذخیره کنید. تا در زمان نیز به سرعت به آن دسترسی داشته باشید. در تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC362
امکان ذخیره شماره تا حداکثر ۵۰ شماره وجود دارد.

نتیجه‌گیری

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGC362 یکی از محصولات خوب و با کیفیت شرکت پاناسونیک می‌باشد. با توجه به اینکه این دستگاه  با دو گوشی با منشی تلفن در اختیار شما قرار می‌گیرد و امکان اضافه کردن آن تا ۶ گوشی دیگر نیز وجود دارد، مناسب مصارف خانگی، فروشگاهی و ادارات، شرکت‌ها و … می باشد.
این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید تلفن پاناسونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *