آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

معرفی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE210

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE210
این روزها تلفن‌های بی سیم پاناسونیک بسیار مورد استقبال کاربران واقع شده است. کمپانی پاناسونیک در این زمینه واقعا بی‌رقیب است. در این مقاله به معرفی تلفن‌ بی سیم پاناسونیک KX-TGE210 می‌پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از این تلفن تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGE210

تلفن بیسیم KX-TGE210 از جمله تلفن‌های بی‌سیم ساده و باکیفیت است. کمپانی پاناسونیک در تولید این تلفن، بالاترین تکنولوژی‌های روز به کار رفته است. به همین دلیل، کیفیت آن بهتر شده است. قیمت تلفن بیسیم E210 قیمت مناسبی دارد. این تلفن جزء تلفن‌های میان رده است. کمپانی پاناسونیک این تلفن را با دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه کرده است. این گوشی بی‌سیم دارای یک صفحه‌نمایش ۱‌.۸ اینچی است. این تلفن دارای نور پس ‌زمینه است به همین دلیل خواندن شماره را برای شما در تاریکی راحت‌تر می‌کند. دکمه‌های روی صفحه کلید نیز دارای نور هستند. کلید R موجود روی صفحه کلید گوشی برای صرفه‌جویی در مصرف باتری است و کلید NR برای از بین بردن صداهای مزاحم محیط اطراف در حین مکالمه استفاده می‌شود‌.
همچنین با توجه به، به‌کار گیری فرکانس 1.9 گیگا هرتزی نویز و صدای مزاحم در زمان مکالمه بسیار کاهش یافته است.  کلید اسپیکر که روی این تلفن واقع شده است صحبت کردن با تلفن را در زمانی که دست‌تان بند است راحت کرده است. در این گوشی بی‌سیم از باتری‌های نیم قلمی استفاده شده است. زمانی که گوشی شارژ کامل دارد می‌توان با آن تا ۱۶ ساعت مکالمه کرد.
با کمک از ویژگی Noise Reduction قادر خواهید بود بهترین کیفیت تماس را در تلفن بی‌ سیم پاناسونیک KX-TGE210 داشته باشید.  از دیگر امکانات این تلفن می‌توان به امکان استفاده در نبود برق، کالر آیدی گویا و خوش‌ساخت بودن آن اشاره کرد.

ویژگی‌های تلفن بیسیم KX-TGE210

صفحه نمایش ۱‌.۸ اینچی، گوشی بیسیم KX-TGE210 رزولوشن 65×103 پیکسل دارد. نور پس زمینه این نمایشگر به رنگ سفید است با این ویژگی می‌توانید در محیط‌های تاریک نیز شماره‌‌ها را خوانا ببینید. یکی از اثلی‌ترین  ویژگی‌های تلفن بی سیم KX-TGE210 داشتن قابلیت DECT 6 PLUS است که با وجود آن، بر کیفیت و امنیت مکالمه‌ها، تاثیر به سزایی دارد. تکنولوژی ECO هم که در این تلفن وجود دارد  امواج رادیویی گوشی را کاهش داده و به سلامت محیط زیست کمک می‌کند. یکی از حالت‌های کاربردی در این گوشی، حالت Night Mode است. مسدود کردن تماس‌های مزاحم و دفترچه تلفن هوشمند از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

تکنولوژی DECT 6.0 PLUS

این فناوری با کدگذاری مکالمات، امکان شنود آن‌ها را در مسیر، به بسیار کاهش می‌دهد. همچنین، فرکانس تلفن پاناسونیک E210 را به 1.9 گیگاهرتز تغییر می‌کند و در نهایت، دستگاه  تداخلی با سایر محصولات وایرلس از جمله مودم‌های وای فای، ندارد. هم‌چنین  آنتن‌دهی تلفن بیسیم هم با کمک DECT 6.0 PLUS بیشتر می‌شود.

قابلیت استفاده در نبود برق

برای استفاده از تلفن بیسیم KX-TGE210 در نبود برق باید گوشی بی‌سیم را روی تلفن پایه قرار دهید و با اسپیکر مکالمه را برقرار کنید. میزان استفاده از تلفن در زمان بی‌برقی به میزان شارژ باتری‌های تلفن بی‌سیم بستگی دارد.

حالت DND و حالت استراحت

با کمک حالت DND قادر خواهید بود تلفن پاناسونیک E210 خود را به صورتی تنظیم کنید که در تایم‌های دلخواه‌تان، زنگ نخورد. همچنین،  به کمک حالت استراحت یا Night Mode  می‌توانید تلفن KX-TGE210 را در حالت بی‌صدا بگذارید تا دیگر صدای گوشی را نشنوید.

سازگاری با سمعک‌های استاندارد

کمپانی پاناسونیک در تولید تلفن بیسیم E210 به استفاده راحت سالمندان و افراد کم‌شنوا نیز توجه کرده است.  طراحی این دستگاه به گونه‌ای است که با انواع سمعک‌های استاندارد، سازگار است. تلفن بی سیم KX-TGE210 از استاندارد TIA پشتیبانی کرده به همین دلیل این تلفن برای افراد کم‌شنوا انتخاب خوبی است.
این مطلب را هم ببینید
شارژ اولیه باتری تلفن پاناسونیک چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *