بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی دوربین گوپرو هیرو 10

گوپرو هیرو 10
مژده به طرفداران دوربین‌های ورزشی و اکشن گوپرو، کمپانی گوپرو از دوربین جدید خود یعنی گوپرو هیرو ۱۰ رونمایی کرده است. اگر هنوز هم در خرید دوربین‌های ورزشی دو به شک هستید وقت آن رسیده به تردیدهای خود خاتمه دهید. دوربین جدید گوپرو می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ما در این مقاله به توضیح اجمالی این دوربین جدید پرداخته‌ایم با ما همراه باشید‌.

معرفی دوربین گوپرو هیرو 10 بلک

با توجه به اطلاعات به دست آمده از این دوربین جدید، کمپانی گوپرو برای دوربین هیرو ۱۰ خود از سنسور دوربین جدید و ارتقاء‌یافته، چیپ سریع‌تر و همین‌طور لرزشگیر پیشرفته‌تر برای فیلم‌برداری استفاده کرده است. سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی گوپرو هیرو ۹ بلک را بهبودداده و سنسور ۲۳ مگاپیکسل را در گوپرو ۱۰ قرار داده است. که با آن می‌توان تصاویر شفاف‌تر با جزئیات بالاتر و باکیفیت‌تر را ثبت کرد. همچنین با این سنسور می‌توانید فیلم‌های ۵.۳K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و ۴K با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید. به علاوه اینکه، کاربران دوربین گوپرو هیرو ۱۰ می‌توانند فیلم‌های اسلوموشن ۲۴۰ فریم بر ثانیه با رزولوشن ۲.۷K هم ثبت کنند. علاوه بر سنسور پیشرفته‌تر گوپرو هیرو ۱۰، این دوربین در موارد دیگری نیز ارتقاء یافته است.

از جمله این موارد می‌توان به دارا بودن پردازنده جدید GP2 اشاره کرد. که باعث عملکرد با سرعت بیشتر و همچنین قدرت پردازشی بیشتر می‌شود. این دوربین ورزشی دارای فناوری HyperSmooth 4.0 است که عملکردی مشابه با یک لرزشگیر را برای کاربران فراهم می‌کند. در کنار این پیشرفت‌ها و بهبودها می‌بینیم که کیفیت فیلم برای لایو استریم همان ۱۰۸۰p است و تغییری نکرده است. همچنین فناوری TimeWarp 3.0 برای ثبت فیلم‌های تایم لپس ارتقا نیافته است.

HERO10 Black

قابلیت‌هایی که دوربین گوپرو هیرو ۱۰ پشتیبانی می‌کند.

این دوربین از
  •  عکاسی با فرمت RAW،
  • قابلیت SuperPhoto
  • قابلیت HDR
  • حالت وبکم
و…
پشتیبانی می‌کند.

مقاومت در برابر آب دوربین ورزشی گوپرو هیرو ۱۰

 گوپرو هیرو ۱۰ بلک تا عمق ۱۰ متری آب مقاوم است. دیگر می‌توانید با خیال راحت در اعماق دریا از دوربین ورزشی و اکشن گوپرو ۱۰ استفاده کنید و لحظات حیرت‌انگیز را ثبت کنید.
یکی از ویژگی‌های جذاب این اکشن کمرا که شبیه به موبایل است، این است که شما قادر خواهید بود ویدئوها را در زمان شارژ شدن دوربین، در فضای ابری بارگذاری کنید.
لازم به ذکر است که برای این فعالیت باید اشتراک گوپرو را تهیه کنید که ۵ دلار در ماه و ۵۰ دلار در سال می‌باشد. البته با تهیه این اشتراک دوربین گوپرو ۱۰ را می‌توانید با ۱۰۰دلار تخفیف خریداری کنید. یعنی با توجه به اینکه که قیمت گوپرو ۱۰ ، که ۴۹۹ دلار اعلام شده است را می‌توانید به قیمت ۳۹۹ دلار خریداری کنید.
دوربین گوپرو هیرو ۱۰ تغییرات ریزی هم کرده است که جالب است. از جمله آن‌ها، ویژگی «تراز کردن افق» است که این ویژگی سعی می‌کند افق را به شکل یک خط راست حفظ کند و به دوربین این امکان را می‌دهد تا قبل از شروع حرکت آسمان تا ۴۵ درجه به طرف بالا کج شود. این مقدار در دوربین گوپرو هیرو ۹ تقریبا ۲۷ درجه است. از دیگر تغییرات آن ارتقاء ویژگی تثبیت HyperSmooth در زمان لایو است. البته برای داشتن بیشترین کیفیت فیلم در زمان لایو باید اشتراک ویژه تهیه کنید. با ویژگی‌های جذاب این دوربین ورزشی اشتیاق ما برای عرضه آن بیشتر شده است.

بسته بندی بدون پلاستیک با قاب قابل استفاده مجدد

HERO10 Black
گوپرو می‌گوید ما متعهد به بسته بندی بدون پلاستیک برای همه محصولات GoPro هستیم. بسته بندی HERO10 Black حتی بسته بندی نیست، بلکه یک کیف مسافرتی با کیفیت و بادوام است که برای جاگداری سایر لوازم جانبی GoPro طراحی شده است.
وودمن می گوید: “ما به همان اندازه‌ای متعهد هستیم که تأثیر GoPro بر محیط زیست را کاهش دهیم.

طراحی دوربین گوپرو هیرو ۱۰ بلک

از نظر شکل ظاهر و طراحی گوپرو ۱۰ تفاوت چنداتی با نسل قبلی خود یعنی هیرو ۹ ندارد و تنها تفاوت آن استفاده از لوگوی آبی رنگ در جلوی آن است. این دوربین هنوز به بازار عرضه نشده است و اطلاع دقیقی از جزئیات و قیمت آن در دست نیست. اما امید است که در ماه آیتی به بازار عرضه شود‌‌.

فیلمبرداری غیر واقعی 5.3K60 + 4K120.

وضوح ویدئویی فوق العاده 5.3K-با عملکرد بهتر در نور کم ، فریم 19.6 مگاپیکسلی

HyperSmooth 4.0

پیشرفته ترین تثبیت را داراست. همچنین سطح افق را از 27 درجه به 45 درجه افزایش داده است.

TimeWarp 3.0 و Night Lapse 

در گوپرو 10 با TimeWarp 3.0 و Night Lapse ، وقفه های زمانی بعدی را ثبت کنید.

تصویر 3 بعدی گوپرو هیرو 10 بلک

تصویر 3 بعدی گوپرو هیرو 10 بلک را در این ویدئو مشاهده کنید.

بارگذاری خودکار تصاویر از GoPro 10

بارگذاری خودکار تصاویر از GoPro خود بر روی ابر با 100٪ کیفیت ، بعلاوه دسترسی ، ویرایش + اشتراک گذاری فیلم به راحتی با پشتیبان گیری نامحدود از ابر

پخش روانتر در LCD جلو گوپرو 10

پخش روانتر در LCD جلو + صفحه نمایش لمسی عقب سریع و سریع ، همه از GP2 استفاده می کند.
این مطلب را هم ببینید
دوربین پاناسونیک G100 با قیمت مناسب معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *