ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی نرم افزارهای ارسال ایمیل ناشناس

نرم افزارهای ارسال ایمیل ناشناس

ارسال ایمیل به صورت ناشناس ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. همچنین نرم افزارهایی برای آن ارائه شده است. برای شناخت بهترین نرم افزارهای ارسال ایمیل ناشناس با ما در این بخش همراه باشید.

نرم افزارهای ارسال ایمیل ناشناس

AnonEmail

AnonEmail یک نرم افزار ارسال ایمیل ناشناس است که به شما امکان می‌دهد تا با ایجاد حساب کاربری، وارد کردن آدرس گیرنده، موضوع و متن پیام به راحتی ایمیل ناشناس ارسال کنید و از آن جایی که برخلاف دیگر سرویس‌های پیام رسان، نرم‌افزار AnonEmail آدرس IP شما را نشان نمی‌دهد، در نتیجه ردیابی آن نیز غیر ممکن خواهد بود. لازم به ذکر است بنا بر توصیه برخی از افراد، لطفا جهت ارسال پیام‌های مهم و قانونی از این نرم‌افزار استفاده نکنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کیس کامپیوترهای حرفه ای

ProtonMail

اگر به یک سرویس کاملا ایمن، ناشناس و دو طرفه احتیاج دارید، ما به شما نرم‌افزار ProtonMail را پیشنهاد می‌کنیم. از این نرم افزار محبوب و پرطرفدار که از بهترین نرم‌افزارهای ارسال ایمیل ناشناس محسوب می‌شود، میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا استفاده می‌کنند. ناگفته نماند که نرم‌افزار ProtonMail سابقه طولانی و درخشانی در مخفی نگه‌داشتن هویت و اطلاعات کاربران خود دارد. برخی از ویژگی‌های این نرم‌افزار عبارتند از:

  • ویژگی رمزگذاری: هنگامی که در حال ارسال ایمیل به صورت ناشناس هستید، تمامی پیام‌های شما نه تنها به هنگام ارسال از سرورهای ProtonMail رمزگذاری می‌شوند، بلکه پیام‌های ذخیره شده شما نیز رمزگذاری خواهند شد. همچنین بدون دسترسی به حساب اصلی ProtonMail هیچکس قادر به دستیابی به اطلاعات حساب کاربری شما نخواهد بود.
  • حفظ اطلاعات شخصی کاربر: رمزگذاری این نرم‌افزار بدین گونه است که حتی مدیریت سیستم ProtonMail هم قادر نیست به محتوای پیام‌های شما دسترسی پیدا کند. از مزایای داشتن این ویژگی پنهان ماندن هویت و محتوای حساب شما و از معایب این ویژگی بازیابی نشدن حساب کاربری به دلیل عدم دسترسی مدیریت سیستم ProtonMail به اطلاعات شما خواهد بود.
  • عدم دسترسی به محتوای رمزها: از زمانی که نرم‌افزار ProtonMail از ویژگی «عدم دسترسی به محتوای رمزها» برای رمزگذاری استفاده کرده است، می‌توانید خاطر جمع باشید که هیچ راهی جهت دسترسی به محتوای ایمیل‌های شما از سوی مدیریت سیستم و هکرها وجود ندارد.
این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر گرافیک پیش فرض در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *