اخبار تکنولوژی

معرفی ویوو x70 پرو

ویوو پرو x70

امروز می خواهیم درباره ی ویوو پرو x70 صحبت کنیم. Vivo ممکن است یکی از بزرگترین برندهای گوشی های هوشمند باشد که تا به حال نام آن را نشنیده اید. با این حال، این ممکن است به زودی با فشار مداوم شرکت به بازارهای بین المللی جدید فراتر از چین اصلی خود تغییر کند. اگر می خواهید بیشتر درباره ی ویوو پرو x70 بدانید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های این گوشی

این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین سهم‌های بازار گوشی‌های هوشمند را در سراسر جهان در اختیار دارد، بنابراین جالب است که ببینیم این گسترش اخیر چگونه بر نفوذ آن تأثیر می‌گذارد. در این مرحله اولیه از گسترش جهانی، بسیاری از تلفن های این شرکت هنوز فقط در آسیا عرضه می شوند، اگرچه تعداد فزاینده ای در اروپا نیز عرضه می شوند. با این حال، حتی برای خریداران اروپایی که چیزی از سخت افزار عالی Vivo در داخل این دستگاه ها کم نمی کند.

ویوو پرو x70

همچنین یک برند فرعی iQoo این شرکت وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، که برداشت‌های ریمیکسی را از دستگاه‌های برند اصلی خود ارائه می‌دهد که تعادل قیمت/عملکرد رقابتی‌تری را با تمرکز کمی روی بازی ایجاد می‌کند. اگر می‌توانید کمی بیشتر خرج کنید، خط Nex فضای پرچم‌دار واقعی این شرکت است، اگرچه آخرین آن – Nex 3 – دیگر در فروش نیست، بنابراین ما منتظر هستیم تا ببینیم آینده‌ی Nex چیست.

نکته ای سریع در مورد نرم افزار: Vivo در حال حاضر دارای دو سیستم عامل در حال استفاده است. Origin OS محدود به جدیدترین گوشی های این شرکت است و در حال حاضر فقط در مدل های چینی موجود است. سیستم عامل Funtouch در راه اندازی های جهانی یافت می شود، اگرچه در نهایت با Origin جایگزین می شود. تعداد کمی از گوشی‌های دارای نسخه‌های رسمی اروپایی نیز Funtouch را اجرا می‌کنند، اما یک نسخه بدون پشتی که به تجربه اندروید موجود نزدیک‌تر است و برای آن بسیار بهتر است. ویوو پرو x70 می تواند برای استفاده ی روزانه ی شما بسیار مناسب باشد.

این مطلب را هم ببینید
گوشی‌های 5G آیفون سال ۲۰۲۰ بدون افزایش قیمت عرضه می‌شوند

گوشی مناسب برای تمامی سنین

با در دسترس قرار گرفتن نسخه‌های بین‌المللی مختلف از جمله سری آتی Vivo X80، که به زودی عرضه می‌شود، این نمودار را به‌روزرسانی خواهیم کرد. برای یک لیست همیشه به روز در مورد بهترین تلفن های Vivo که می توانید خریداری کنید، دوباره بررسی کنید. ویوو پرو x70 می تواند برای تمامی سنین عالی عمل کند.

X70 Pro+ یک تلفن بیانیه از Vivo است که همه چیزهایی را که X60 Pro+ را عالی کرده است، می گیرد و بسیاری از ایرادات آن را برطرف می کند. این موضوع این موضوع را عجیب می کند که در اروپا در دسترس نیست، اگرچه حداقل در سراسر آسیا به فروش می رسد.

مشخصات در اینجا در همه موارد بالاست: تراشه اسنپدراگون 888+، رم تا 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت، صفحه نمایش 120 هرتزی WQHD+ AMOLED، و شارژ سریع 55 واتی. اولین‌های Vivo نیز وجود دارند که هم اکنون برای اولین بار از شارژ بی‌سیم و رتبه IP68 پشتیبانی می‌کنند.

در واقع همه چیز به دوربین مربوط می شود، که بدون شک یکی از بهترین ها در هر گوشی در حال حاضر است. چهار لنز عقب همگی فوق‌العاده هستند (و همگی دارای OIS برای راه‌اندازی هستند)، به‌ویژه در نور کم، این یک هیولای عکاسی در شب است که تنها با Pixel 6 Pro رقابت می‌کند.

این گوشی چه قابلیت های جدیدی دارد؟

X70 Pro تنها جایگزین کمی برای Pro+ است، اما همچنان بسیار قدرتمند است (و همچنین در خارج از آسیا در دسترس نیست). روی هم رفته ویوو پرو x70 انتخاب مناسبی است.

معرفی هدفون نوکیا e1200 anc با قابلیت حذف نویز

شما امتیاز شارژ بی سیم یا IP را دریافت نخواهید کرد و نمایشگر کوچکتر و وضوح کمتری دارد. همچنین دارای تراشه Dimensity 1200 است، اگرچه یک نسخه سفارشی برای Vivo است.

چیزی که شما همچنان خواهید داشت یک دوربین چهارگانه فوق العاده پشتی است که اکثر مشخصات آن مشابه مدل Pro+ است. شما همچنین دارای طراحی بهبود یافته ای با بدنه باریک تر، وزن سبک تر و بدون پنجره سرامیکی بازتابنده عجیب و غریب در کنار دوربین هستید.

X60 هم می تواند مناسب باشد

X60 Pro تنها عضو سری X60 است که به طور رسمی در بریتانیا و اروپا عرضه می شود، اما به اندازه کافی خوب است که ما شکایت نکنیم. این یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های پرچم‌دار سال است و دارای روکش شیشه‌ای مات بی‌عیب و نقص است. صفحه نمایش 6.56 اینچی AMOLED با فرکانس 120 هرتز بسیار زیبا است و پردازنده اسنپدراگون 870 برای اکثر افراد بسیار کافی است، البته نه کاملاً بهترین. با این حال ویوو پرو x70 بسیار پیشرفته است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی اندروید 12 شخصی ترین سیستم عامل تاکنون

نقطه قوت واقعی، به غیر از طراحی، دوربین سه گانه زایس است: لنز اصلی تثبیت شده با گیمبال، لنز پرتره فوق عریض و زوم 2 برابر. آن‌ها برای تبدیل این گوشی به یکی از بهترین دوربین‌های امسال کافی هستند.

تنها معایب واقعی در اینجا فقدان شارژ بی سیم و ضد آب است – اما اگر آنها را از دست ندهید، X60 Pro یک انتخاب عالی است و بهترین گزینه Vivo در غرب است.

V21 جدیدترین تلفنی است که ما در سری V با تمرکز روی سلفی Vivo بررسی کرده ایم – از آن زمان توسط V23 و V23 Pro دنبال شده است، اما آنها هنوز در سراسر جهان در دسترس نیستند و ما هنوز در حال بررسی آنها هستیم.

اگرچه V21 یک برنده واقعی است. این اولین تلفنی است که تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (OIS) را روی دوربین سلفی ارائه می‌کند، به این معنی که سلفی‌های واضح‌تر، ولوگ‌های پایدارتر و عملکرد بهتر در نور کم خواهید داشت. همچنین این گوشی زیبا، باریک و سبک است و اگر در اروپا هستید، می‌توانید آن را با نرم‌افزار اروپایی ساده‌تر Vivo خریداری کنید.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با ویوو پرو x70 آشنا کنیم. تنها نقطه ضعف واقعی این است که دوربین سلفی عالی توسط یک دوربین پشتی خوب اما نه عالی ناامید می شود و چیپست تامین کننده گوشی کمی بودجه دارد – برای استفاده روزمره به اندازه کافی خوب است، اما برای استفاده کافی نیست. دوستان عزیزی که قصد خرید این گوشی را دارند می توانیم بگوییم انتخاب مناسبی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *