بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی موبایل Table Tennis Touch

بررسی بازی موبایل Table Tennis Touch

یکی از ورزش های پرطرفدار تنیس روی میز می باشد. اما برای بسیاری از افراد امکان انجام این ورزش فراهم نیست. به لطف گسترش تکنولوژی ، بازی ها این امکان را برای همه افراد فراهم کرده اند تا در تلفن های همراه خود ، انواع سرگرمی ها را تجربه کنند. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی موبایل Table Tennis Touch بپردازیم.

بررسی بازی موبایل Table Tennis Touch

این بازی که توسط استودیو یاکوتو توسعه داده شده، برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS به صورت رایگان در دسترس است. هر چند تبلیغات درون برنامه‌ای در این بازی محفوظ هستند و شاید گاهی اوقات روی اعصاب شما هم بروند. اما در هر صورت نیازی به پرداخت وجه برای تجربه کامل این بازی ندارید. در Table Tennis Touch شما کار را به عنوان یک پینگ پنگ باز مبتدی آغاز می‌کنید. بازی که کیفیت گرافیکی مناسب و گیم پلی جذابی دارد، ابتدا از شما می‌خواهد که تمریناتی را انجام دهید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی ولورانت (Valorant)

از سرویس‌های معمولی گرفته تا سرویس حرفه‌ای و ضربات چرخشی، تمریناتی هستند که پیش از ورود به مسابقات باید انجام دهید. در صورتی که درس‎های خود را به خوبی یاد بگیرید، مجوز حضور در تورنمنت‌ها را دریافت خواهید کرد. تورنمنت ها به صورت مرحله ای برای شما باز می شوند به صورتی که اگر مسابقه ای را با موفقیت پشت سر بگذارید، مسابقه جدیدی برای شما در نظر گرفته می شود. با پیروزی در هر مسابقه، مبلغی به حساب شما در بازی واریز می‌شود. این باز کردن هر سطح، نیاز به مبلغ مشخصی است. پس سعی کنید بازی‌ها را با بهترین نتیجه پشت سر بگذارید!

با بالا رفتن سطح، بازی راکت‌های جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد. راکت های جدید می توانند از لحاظ سرعت و کنترل بهتر از نمونه‌های قبلی باشند. همچنین ظاهر راکت‎ها با اسکین‌های جدید، قابل شخصی سازی هستند. در آغاز بازی‎ها، حریفان چندان قدرتمند نیستند و برای شکست آنها احتمالا زیاد با مشکل مواجه نخواهید شد. اما هر چه سطح شما بالاتر رود، توانایی حریفانتان نیز بیشتر می‌شود، تا جایی که به خوبی شما را به چالش خواهند کشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Team Fortress 2

پیروزی در سطوح بالا سخت، اما لذت بخش‌تر نیز خواهد بود. در بین تورنمنت‌ها و مسابقات، چالش هایی نیز برای شما در نظر گرفته می شود که بعضا سخت هستند. واکنش سریع به ضربات حریف و زدن ضربات دقیق و چرخشی فاکتورهای مهم برای رسیدن به پیروزی در مسابقات بازی موبایل Table Tennis Touch هستند. در ادامه لینک دانلود این بازی جذاب را از هر دو فروشگاه اپ استور و گوگل پلی قرار داده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *