بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Black Desert Online

بررسی بازی Black Desert Online

Black Desert Online یکی از بازی‌ های نقش‌آفرینی و چندنفره محبوب است که بر پایه بازی‌های Sandbox می باشد. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Black Desert Online بپردازیم.

بررسی بازی Black Desert Online

بازی‌هایی که Sandbox هستند معمولا دنیای وسیعی نداشته و در عین آزاد بودن، یکسری محدودیت‌هایی را دارند. حالا بازی کویر سیاه آنلاین، یک بازی نقش‌آفرینی و فانتزی‌ست که به صورت آنلاین و چندنفره می‌توان آن را بازی کرد. بازی Black Desert Online یک بازی MMORPG یا Massive Multiplayer Online Role Playing Game است. بازی کویر سیاه توسط سازنده کره‌ای بازی‌های ویدئویی به نام Pearl Abyss ساخته شده است.

گیم پلی بازی

در کنار اکشن بودن آن، هدف‌گیری دستی (Manual Aiming) و حرکت آزاد نیز جزو گیم پلی جذاب بازی Black Desert Online محسوب می‌شوند. حرکت آزاد این بازی نیز همانند بازی‌های سوم شخص شوتری است. در بازی‌های شوتری معمولا به صورت آزادانه می‌توان به سمت جهت‌های مختلف در حرکت بود. بازی کویر سیاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازی کویر سیاه آنلاین امکانات متعدد و جذابی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. از جمله این امکانات می‌توان به مسکن و خانه، ماهیگیری، کشاورزی و تجارت اشاره کرد. تمامی این موارد و طرز استفاده از آن‌ها را در راهنمای بازی Black Desert Online می‌توانید مشاهده کنید. امکانات این‌چنینی بازی، به بازیکنان این فرصت را می‌دهند تا در کنار فعالیت‌های دیگر، بتوانند درآمدزایی‌های کلانی را برای خود رقم بزنند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Battle Bouncers

بازی Black Desert Online به خاطر قدرت شخصی‌سازی پیشرفته‌ای که در اختیار بازیکنان قرار داده، بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. بازیکنان می‌توانند المان‌هایی را که مربوط به آن‌ها می‌شود را تا حدودی شخصی‌سازی کنند. یکی دیگر از خصوصیات خوب بازی کویر سیاه آنلاین، سیستم مبارزه‌ای آن است. یک سیستم رزمی خوب برخلاف سیستم هدف‌گیری و نشانه‌گیری که به صورت زبانه است، باید خصوصیات دیگری نیز داشته باشد. در بسیاری از بازی‌های MMORPG، سیستم نشانه‌گیری زبانه‌ای را مشاهده کرده‌اید. در بازی کویر سیاه علاوه بر حرکاتی که برای نشانه‌گیری نیاز است، باید از هدف‌گیری دقیق‌تر دستی، جا به جایی سریع و یا ترکیب آن‌ها استفاده کرد.

با استفاده از روش‌هایی که در آموزش بازی Black Desert Online به بازیکنان ارائه شده، آن‌ها می‌توانند عملکرد بهتری برای پیروزی در نبردهایشان به‌دست بیاورند. اگر به تریلر بازی کویر سیاه نگاهی داشته باشید متوجه این موضوع خواهید شد که در این بازی، می‌توان از مجموعه‌ای از مهارت‌ها استفاده کرد. بازیکنان می‌توانند از ترکیب چند فن و حرکت مختلف برای پیشرفت در نبردهایشان استفاده کنند. حرکاتی از جمله جا خالی دادن، حرکت سریع و مسدود یا بلاک کردن ضربات دشمنان جزو این دسته از حرکات ترکیبی هستند. استفاده کردن از این روش می‌تواند کمک بسیاری به بازیکنان کرده و آن‌ها را برای یک پیروزی پرهیجان آماده کند.

این مطلب را هم ببینید
سونی: احتمال کمیاب شدن پلی استیشن 5 در سال 2022 زیاد است

بازیکنان پس از خرید بازی Black Desert Online می‌توانند در طول بازی، وارد نبرد و جنگ بازیکنان دیگر شوند. این موضوع به کام بسیاری از بازیکنان و طرفداران این سبک شیرین آمده و از آن استقبال زیادی شده است. در بازی کویر سیاه جانورانی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به عنوان وسیله برای جا به جایی سریع‌تر استفاده کرد. با استفاده از این موجودات که اسب، فیل و برخی از پرنده‌های غول‌پیکر را شامل می‌شود، می‌توان به نوعی از خود دفاع کرد.

این حیوانات را می‌توان در ارتفاعات و در اعماق حیات وحش و جنگل پیدا کرد. پس از پیدا کردنشان اگر می‌خواهید تا آن‌ها را تحت سلطه و فرمان خودتان در بیاورید، باید آن‌ها را رام کنید. پس از رام کردنشان، آن‌ها تحت سلطه شما در می‌آیند و به دستوراتی که به آن‌ها خواهید داد عمل می‌کنند. نکته دیگری که در بازی Black Desert Online برای PS4 قابل توجه بوده، زاد و ولد این حیوانات است. بازی‌بازان می‌توانند با جفت‌گیری کردن حیوانات، جانداران جدیدی تولید کرده و از آن‌ها نیز استفاده کنند. بیشتر شدن حیوانات تاثیر آن‌ چنانی در روند شکل‌گیری و سپری کردن مراحل ندارد، ولی بر روی سرعت کار و اکشن بازیکنان تاثیرگذار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *