بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Clash of Wizards

بررسی بازی Clash of Wizards

به نظر می‌رسد راهی که سوپرسل با ساختن بازی‌های استراتژیک آنلاین  و به خصوص کلش آف کلنز و کلش رویال برای خود باز کرد هنوز هم پرطرفدار است چرا که حالا Play365 قصد دارد با ساختن بازی Clash of Wizards راه این استودیوی فنلاندی را ادامه بدهد. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Clash of Wizards بپردازیم.

بررسی بازی Clash of Wizards

طرح کلی این بازی مثل کلش رویال است؛ یک بازی استراتژیک آنلاین و کارتی که شدیدا اعتبادآور است و تا به خودتان بیایید چند ساعتی را در آن گذرانده‌اید. در اولین نگاه هم همان گیم‌پلی با صفحه‌ی عمودی را می‌بینید با زاویه‌ی دید از بالا البته طراحی بصری بازی واقعا بهتر است و کمی هم فانتزی‌تر به نظر می‌آید.

در ابتدای ورود به بازی باید اول یک حریف برای خودتان پیدا کنید و سپس وقتی وارد مبارزه شدید کارت‌های مناسب را از مجموعه‌ای که دارید انتخاب کنید و با استفاده از استراتژی درست آن‌ها را به کار بگیرید تا حریفتان زمین گیر بشود.

سیستم مبارزاتی بازی Clash of Wizards تفاوت چندانی با کلش رویال ندارد اما انیمیشن‌های چشم‌نوازتری را در این بازی می‌بینیم که باعث می‌شود در گیم‌پلی هم یک قدمی از کلش رویال جلوتر باشد؛‌ از طرفی هم داستان و تم بازی کاملا متفاوت است و دیگر خبری از جنگ بر سر تاج و تخت نیست.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های ایرانی اندروید

این بازی در دنیایی اتفاق می‌افتد که جادو بر آن سلطه دارد و انسان‌ها در کنار گابلین‌ها، کوتوله‌ها و نامیراها زندگی می‌کنند که در واقع خیلی هم چشم دیدن یکدیگر را ندارند پس باید مدام با هم بجنگند. در دنیای کلش آف ویزاردز داشتن جادو یعنی داشتن قدرت پس همه‌ی این جنگ‌ها هم بر سر به دست آوردن جادو است.

گیم‌پلی همان چیزی است که در کلش رویال بود با این تفاوت که برج اصلی متعلق به جادوگر است و شما باید ابتدا کریستال‌های برج‌های کوچکتر را نابود کنید سپس به سراغ برج جادوگر بروید. در همین حین جادوگر هم دست به کار می‌شود بنابراین باید در برابر نیروهای جادوگر هم از خودتان دفاع کنید.

بخش اصلی بازی‌های کارتی جمع کردن کارت‌های مختلف و ساختن یک مجموعه‌ی کامل از کاراکترهای قدرتمند است که در بازی Clash of Wizards در داشتن کارت‌های موجودات جادویی مختلف معنی پیدا می کند زیرا هر کدام یک قدرت به خصوص دارند.  با اینکه کلش آف ویزاردز جدیدتر است اما در تعداد کارت‌ها و طراحی چیزی کم نگذاشته و بدون شک از جمع کردن کارت‌های این بازی لذت خواهید برد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های پلی استیشن 4

پس از پایان هر دست بازی و با توجه به کارت‌هایی که استفاده شده و دفاع و حمله‌های موفق صندوقچه‌ای از سکه و کریستال جایزه می‌گیرید که برای پرداخت‌های درون برنامه‌ای، خریدن کارت و حتی استفاده از کارت‌ها در بازی به کار می آیند. هر دست بازی مثل کلش رویال زمان محدودی دارد و باید بتوانید در همان زمان محدود سر و ته قضیه را هم بیاورید.

در کل نمی‌توان بازی Clash of Wizards را از کپی کردن مبرا دانست ولی همان خلاقیت‌های اندک و ارتقای طراحی بصری کاری کرده که از رقیب خود یعنی کلش رویال جلو بیفتد. این بازی ارزش یکبار تجربه کردن را دارد پس اگر بازی‌های کارتی و استراتژیک آنلاین را می‌پسندید حتما سری به بازی Clash of Wizards هم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *