بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Dragon Quest XI S

بررسی بازی Dragon Quest XI S

Dragon Quest XI S بهترین نسخه از سری بازی‌های Dragon Quest می باشد که نخستین بار در تاریخ 29 ژانویه 2017 (10 بهمن 1395) توسط Square Enix برای نینتندو 3DS و پلی استیشن 4 منتشر گردید. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Dragon Quest XI S بپردازیم.

بررسی بازی Dragon Quest XI S

گیم پلی بازی

این بازی از ابتدا تا انتها لذت بردن از یک JRPG عالی همراه با گیم‌پلی‌ای در سبک نقش‌آفرینی است که با سیستم ارتقاء شخصیت اعتیادآور و سیستم مبارزاتی روان و در عین حال جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. به‌دلیل امکان راه رفتن و دویدن در مناظری جادویی و رنگارنگ و محیط‌های بازی پهناور و متنوع، حس و حال بازی‌های جهان باز را در خود جای داده است، اما حرکت در بازی صرفا برای بیشتر لذت بردن از محیط چشم‌نواز و طراحی بصری زیبا و فانتزی بازی است و کنترل حرکت شخصیت‌های بازی فقط در حدی است که در هر مرحله به کمک نقشه‌ای که در قسمت پایین و سمت چپ صفحه نمایش نشان داده می‌شود پیش بروید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ 2021

در هر مرحله و محیط بازی با تعدادی موجودات عجیب و خاص که فقط در انیمیشن‌ها و بازی‌های ژاپنی با آن‌ها رو به رومی‌شوید، مواجه خواهید شد که باید با آن‌ها مبارزه کنید. اگر به سمت آن‌ها حرکت کنید، می‌توانید به مبارزه با آن‌ها بپردازید، اما می‌توانید با فاصله گرفتن از آن‌ها فقط به جلو حرکت کنید و از نبرد با تک تک آن‌ها خودداری کنید. البته دوری از مبارزه با آن‌ها باعث می‌شود شخصیت شما به پیشرفت و قدرت مورد نیازش برای پیش‌روی در بازی نرسد.

پس بی‌خیال مبارزات نشوید و مراحل را تکمیل کنید. سیستم مبارزاتی بازی به‌صورت نوبتی است و باید به کمک شخصیت اصلی بازی و همراهانش با این موجودات شرور بجنگید. برای جنگیدن تعدادی سلاح مانند شمشیر، تبر و نیزه خواهید داشت و در کنار آن‌ها امکان استفاده از سحر و جادو و طلسم هم برای نابودی حریفان به‌دست خواهید آورد.

در این بازی هر شخصیت قدرت‌های خاص خودش را دارد و دشمنان نیز در هر بخش و محیط از بازی با روش متفاوتی در مقابل شما می‌ایستند. در برخی مناطق بازی بخش‌هایی وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید اسب، اژدها، زنبور و موارد دیگری را برای حرکت کردن احضار کنید و با آن‌ها در بازی پیش بروید. با یک بازی ژاپنی همراه با محتوایی بسیار زیاد و شخصیت‌های گوناگون روبه‌رو هستید که می‌تواند هیجان و لذت را در کنار موسیقی همگام با مبارزات برایتان به ارمغان بیاورد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Biomutant

طراحی شخصیت‌های بازی Dragon Quest 11 و جزئیات سرگذشت و هدف هر کدام از آن‌ها، جذابیت بازی را دو چندان می‌کند و همراهی آن‌ها و دیدن همکاری‌شان برای نبرد در مقابل شر و نیروهای تاریکی تاثیر به‌خصوصی روی شما خواهد گذاشت. سیستم مبارزاتی و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف برای هر شخصیت در کنار موسیقی ارکستری عالی و دنیای فانتزی و پهناور بازی، تجربه‌ای زیبا و به یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد و دل کندن از بازی را برایتان سخت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *