بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Elden Ring

بررسی بازی Elden Ring

یکی از سازندگان موفق در زمینه تولید بازی ‌های نقش‌آفرینی در طی سالهای اخیر ، فرام سافتور بوده است. مجموعه Souls طرفداران بسیار زیادی دارد و به عنوان یکی از فرانچایزهای جریان‌ساز در یک دهه اخیر شناخته می‌شود. Elden Ring بازی جدیدیست که می خواهند به طرفداران خود هدیه کنند. برای خواندن مقاله معرفی و بررسی بازی Elden Ring در این بخش با ما همراه باشید.

بررسی بازی Elden Ring

گیم پلی بازی

بر اساس اطلاعات غیررسمی که وجود دارند، دنیای بازی الدن رینگ پیوسته در حال تغییر کردن است. یعنی امکان دارد که وقتی برای بار دوم از یک مکان عبور می‌کنید، آنجا را متفاوت از دفعه قبلی ببینید. بازیکن‌ها باید در چنین دنیایی به کشف رازهای بازی بپردازند. همچنین گفته می‌شود که بازی دارای چرخه شب و روز است و این ویژگی روی گیم‌پلی هم تاثیر می‌گذارد. مثلا دشمنانی که در روز به شما حمله می‌کنند با دشمنان شب متفاوت هستند. به طور کلی فرام سافتور سعی کرده تا این بار دنیایی پویا و زنده‌تر را خلق کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی The Forest

در طراحی محیط‌های بازی الدن رینگ از همان سبک و سیاق بازی‌های سری Souls الگوبرداری شده است؛ یعنی تمام محیط‌های بازی با هم در ارتباط هستند و شما انتخاب می‌کنید که چگونه و از کدام مسیر به مقصد برسید. البته نقشه بازی فقط شامل یک سرزمین نمی‌شود و مناطق متعددی را دربر می‌گیرد. بازیکن‌ها می‌توانند آزادانه در محیط‌های بازی به جستجو برای آیتم‌های باارزش بپردازند، اما باید مراقب دشمنان قدرتمندی که در برخی مکان‌ها حضور دارند نیز باشند.

هوش مصنوعی دشمنان در مقایسه با بازی‌های قبلی فرام سافتور به طرز محسوسی افزایش پیدا کرده است و دشمنان Elden Ring می‌توانند حرکات پیچیده‌ای را روی بازیکن‌ها اجرا کنند. با توجه به اینکه محیط‌های این بازی گسترده‌تر هستند، مبارزات نیز پیچیده‌تر شده‌اند و برای پیروز شدن در آنها باید تاکتیک‌ها مختلفی را اجرا کنید. البته سیستم پاداش بازی به گونه‌ای است که متناسب با سختی دشمنان، پس از کشتن آنها به شما پاداش می‌دهد. مثلا اگر با دشمن قدرتمندی مواجه شوید و بتوانید او را شکست دهید، پاداش ارزشمندی به شما تعلق خواهد گرفت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تنظیم DNS در PS4 و PS5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *