بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی .Empty

بررسی بازی .Empty

بازی های پازلی جزو دسته بازی های اعتیادآور هستند که می توانند ساعت ها کاربر را سرگرم خود کنند. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی بازی .Empty بپردازیم که ترکیبی ظریف از سادگی و پیچیدگی را بصورت همزمان ایجاد می کند.

بررسی بازی .Empty

در بازی .Empty یک فضای سه بعدی متشکل از چند دیوار و چند جسم در اختیار ما قرار می‌گیرد که هر جسم با بخشی از این فضا هم‌رنگ است و با جابجایی و چرخاندن کل پازل این جسم در مجاورت بخش همر‌نگ خودش قرار می‌گیرد و با آن ادغام و حذف می شود. هدف کل بازی همین است که شما فضایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد را از اجسام خالی کنید که به ترتیب خاصی قابل انجام است . شاید توضیح بازی کمی برایتان پیچیده باشد اما جای نگرانی وجود ندارد چرا که در مراحل ابتدایی بازی که ساده هستند، کاملا راه و روش حل پازل‌ها را یاد می‌گیرید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش اتصال PS4 به لپ تاپ

با بالا رفتن مراحل فقط تعداد اجسام بیشتر نمی‌شود بلکه چالش‌های جدیدی هم از راه می‌رسند مثلا بعضی از اجسام بعد از تطبیق با رنگ فضای سه بعدی محو نمی‌شوند بلکه رنگ زمینه را هم تغییر می‌دهند و تمام ترتیبی که برای حل پازل در ذهن داشتید را به هم می‌زنند و همین چالش‌ها هستند که باعث می شوند بازی .Empty از یکنواختی خارج شود. طراحی بصری بازی کاملا حال و هوای مینینالیستی دارد و کمک می‌کند تا سادگی در بازی چشم‌گیر باشد اما به طرز هوشمندانه‌ای هم با تلفیق رنگ‌ها به این سادگی جان بخشیده تا هم‌چنان جذابیت لازم را برای بازیکنان داشته باشد. موسیقی متن آرام است و کاملا با فضای آرامش‌بخش بازی جور در می‌آید،‌خصوصا وقتی که به جملات کوتاه و پرمعنی بین مراحل می‌رسید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین بازی های باربی برای موبایل

اما با تمام نقاط قوتی که در بازی وجود دارد، گاهی هم هنگام چرخش سه بعدی پازل‌ها بازی کمی دچار مشکل می‌شود که قابل چشم‌پوشی است. در کل اگر یک پازل ساده و چشم‌نواز چیزی است که دنبال آن هستید،‌ پیشنهاد می‌کنم به بخش دانلود انتهای مطلب سری بزنید و بازی .Empty را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *