بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Football Manager 2020

بازی Football Manager 2020

همانطور که می دانید ، فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در دنیا بشمار می رود. افراد نه تنها از تماشای مسابقات فوتبال ، بلکه از انجام دادن آن نیز لذت می برند. از این رو بازی های ویدیویی فوتبال طرفداران زیادی دارد. بازی Football Manager 2020 یکی از آنهاست که در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی آن بپردازیم.

بازی Football Manager 2020

گیم پلی بازی

شما به عنوان یک مربی حرفه‌ای، هدایت یک تیم فوتبال را برعهده می‌گیرید و باید مثل یک مدیر قدرتمند، به قسمت‌های مختلف این تیم رسیدگی کنید تا بتوانید به موفقیت برسید. مسئولیت همه چیز با شما خواهد بود؛ باید روی قرارداد بازیکن‌های تیم نظارت کامل داشته باشید و حتی بخش مالی باشگاه را هم مدیریت کنید. اگر تمام وظایف خودتان را به درستی انجام دهید، مدیران باشگاه از شما رضایت خواهند داشت، اما اگر در کار خودتان کوتاهی کنید، از طرف مدیران و هواداران باشگاه تحت فشار قرار می‌گیرید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین کنسول بازی برای کودکان

شما از طریق منوهای زیادی که در اختیار دارید، می‌توانید کارهای متنوعی را انجام دهید. مدیریت بازیکنان، اجرای تمرین‌ها و حتی انتخاب تاکتیک‌های مناسب برای هر مسابقه از جمله وظایف اصلی شما هستند. 26 لیگ معتبر دنیا نیز در این بازی وجود دارند که می‌توانید مربیگری در هر یک از آنها را تجربه کنید. در ادامه که به بررسی بازی Football Manager 2020 می‌پردازیم، درباره گیم‌پلی و سایر بخش‌های آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

بررسی بازی

بازی مدیریت تیم فوتبال 2020 دقیقا همان چیزی است که بازیکن‌ها انتظار دارند. این بازی یک شبیه‌سازی کم‌نقص از مربیگری واقعی را ارائه می‌کند، اما گیم‌پلی خشک و سختی ندارد و واقعا سرگرم‌کننده است. ‌‌همان‌طور که گفتیم، شماره جدید این مجموعه نسبت به نسخه قبلی تغییرات زیادی را شامل نمی‌شود، اما یکی از معدود ویژگی‌های جدید این بازی، چیزی است که به آن «دورنمای باشگاه» گفته می‌شود.

وقتی شما به عنوان سرمربی یک تیم انتخاب می‌شوید، مدیران باشگاه یک دورنما در اختیار شما می‌گذارند که در آن به طور کامل مشخص شده است چه انتظاراتی از شما دارند. برای مثال وقتی هدایت تیم منچستر یونایتد را بر عهده بگیرید (این تیم اکنون با روزهای اوجش فاصله دارد)، مدیران باشگاه از شما انتظار دارند که در فصل اول بتوانید بازیکنان جوانی را در ترکیب تیم استفاده کنید، بازی تماشاگرپسندی را ارائه دهید، سهمیه لیگ قهرمانان را بگیرید و به فینال لیگ اروپا برسید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Forza Horizon 5

پس از پایان فصل، انتظارات مدیران از شما تغییر خواهد کرد و برای فصل بعدی باید بتوانید در لیگ برتر قهرمان شوید. وجود چنین سیستمی باعث شده است که بازی سرگرم‌کننده‌تر باشد و شما هم بدانید که برای رسیدن به چه هدفی تلاش می‌کنید. همچنین می‌توانید بازخوردهایی که نسبت به عملکرد شما در بخش‌های مختلف وجود دارند را مشاهده کنید و از این طریق بفهمید که در کدام قسمت به خوبی پیش می‌روید و در کجا نیاز به تغییر روش دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *