بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Lara Croft Go

بررسی بازی Lara Croft Go

اگر از طرفداران بازی های معمایی هستید ، Lara Croft Go را به شما پیشنهاد می کنیم. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Lara Croft Go بپردازیم.

بررسی بازی Lara Croft Go

گیم پلی بازی

مراحل بازی Lara Croft Go از یکسری گره‌ها و خطوط به هم متصل شده تشکیل شده‌اند. بازیکنان قهرمان سری را که لارا کرافت نام دارد کنترل می‌کنند. بازیکن و محیط در بازی لارا کرافت گو به شکل نوبتی عمل می‌کنند؛ به طوری که هنگامی که یکی حرکت می‌کند دیگری به استراحت می‌پردازد.

هنگام رسیدن نوبت شما باید کرافت را یک واحد بین گره‌ها در هر جهتی که بخواهید حرکت دهید. هنگامی که کرافت در یک گره به استراحت می‌پردازد دشمنان و موانع شما نیز به شکل همزمان یک واحد جلو می‌روند. نکته دیگر در رابطه با گیم پلی بازی Lara Croft Go آن است که با وجود آن‌که مراحل در بازی Hitman Go محدود به دنیای افقی بود در این عنوان حرکات عمودی نیز از طریق قدم‌ها، تخته سنگ‌ها و زمین‌های قابل صعود به بازی اضافه شده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
بازی crash bandicoot on the run

بازی لارا کرافت گو در کل پنج بخش (Chapter) و چهل مرحله دارد. با پیشرفت بازیکن در بازی Lara Croft Go معماها نیز رفته رفته سخت تر می‌شوند. علاوه بر این در مراحل بالاتر با مکانیزم‌های جدید و انواع دشمنان مختلف روبه‌رو می‌شوید. از انواع دشمنان در بازی پازل لارا کرافت گو می‌توان به مارها، تمساح‌ها و عنکبوت‌های عظیم‌الجثه اشاره کرد.

هر کدام از دشمنان شما در بازی Lara Croft Go دارای یک الگوی حرکتی مشخص است. آیتم‌های یک بار مصرف را در این بازی می‌توان در طی مراحل جمع آوری کرد و سپس از آن‌ها برای نابود کردن دشمنان از فاصله مشخص استفاده کرد که از جمله این آیتم‌ها می‌توان به نیزه‌ها اشاره کرد.

از مکانیزم‌های دیگر بازی Lara Croft Go می‌توان به موانعی همانند صخره‌ها، اره‌ها و تله‌های گوناگون اشاره کرد که باید از آن‌ها عبور کنید. علاوه بر این بازیکنان در گیم پلی بازی لارا کرافت گو می‌توانند به فعال سازی یکسری اهرم‌ها نیز بپردازند که از طریق آن‌ها دیوارها و پلتفرم‌ها تعویض شده و راه‌های جدیدی برای بازیکن باز می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های اژدهایی برای کامپیوتر

سیستم مورد نیاز بازی Lara Croft Go

  • پردازنده اصلی: Intel® Core™2 Quad CPU Q6000 @ 2.40GHz (4 CPUs) ~2.4GHz
  • رم: 1 گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز 7
  • پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce 310
  • میزان حافظه داخلی مورد نیاز: 2 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *