بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Little Nightmares 2

بررسی بازی Little Nightmares 2

Little Nightmares 2 یکی از محبوب ترین انواع بازی های ترسناک و معمایی می باشد که توسط استودیوی Tarsier ساخته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Little Nightmares 2 بپردازیم.

بررسی بازی Little Nightmares 2

گیم پلی بازی

گیم پلی بازی کابوس های کوچک 2 دارای عناصر ترسناک و ماجراجویی است. این بازی ماجرای خود را از همان جایی که اولین نسخه بازی به پایان می‌رسد شروع خواهد کرد. در پایان نسخه اول بازی، سیکس (شخصیت اصلی) سرانجام از Maw به جهان خارج راه پیدا می‌کند و بازی در قسمت در ورودی ماو خاتمه می‌یابد. بازی کامپیوتر Little Nightmares 2 دارای شخصیت اصلی جدیدی به نام مونو خواهد بود. گیم پلی بازی در اطراف او و سیکس به عنوان یک شخصیت کنترل شده توسط هوش مصنوعی متمرکز خواهد شد که بازیکنان تسلطی بر روی بازی‌اش نخواهند داشت. طرح بازی نسخه جدید، اکنون بر روی برج مرموز سیاه سیگنال تمرکز دارد که دارای قدرت‌های باورنکردنی است.

مونو و سیکس در تلاشند تا جلوی سیگنال‌های شیطانی پخش شده توسط آن برج را بگیرند. این بازی بیشتر در دنیایی شامل مکان‌های جنگل، مدرسه، بیمارستان و البته برج موذی اتفاق می‌افتد! در تریلر بازی Little Nightmares 2 صحنه‌ای وجود دارد که مونو را در حال مبارزه با گروهی از کودکان با ظروف آشپزخانه نشان می‌دهد. استودیوی Tarsier تأیید کرد که در Little Nightmares 2 نبرد وجود خواهد داشت، اما به عنوان المان اصلی در بازی نخواهد بود.

همچنین یک عکس از برجی بزرگ در فاصله دور وجود دارد که برج سیگنال نامیده می‌‌شود، اما در حال حاضر هدف آن مشخص نیست. تلویزیون‌ها در طول تریلر چندین بار ظاهر می‌شوند، بنابراین حدس زده می‌شود که شاید از این‌ها برای کنترل یا شستشوی مغزی افراد استفاده می‌شود. داستان کاملاً خارج از ماو اتفاق خواهد افتاد؛ بنابراین آماده باشید تا دسته‌ای از مکان‌های جدید را کشف کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Biphase

بازی با مونو در جایی که اولین قسمت بازی به اتمام رسید آغاز می‌شود؛ محیطی تاریک در جنگلی پر رمز و راز و ظالمانه، پر از قفس، تله و موجودات ترسناک. طولی نمی‌کشد که مونو با تردید در زیرزمین یک کلبه قدیمی پا می‌گذارد و شروع به جستجو می‌کند تا اینکه یک کودک زندانی را پیدا می‌کند و معلوم می‌شود این کودک همان سیکس با بارانی زرد رنگ معروفش است؛ قهرمان داستان اول بازی محبوب کابوس های کوچک.

Little Nightmares 2 مانند نسخه قبلی خود، شما را وادار می‌کند که به پیمودن مسیری پر رمز و راز بروید و برای غلبه بر موانع، کشف مسیرها و دوری از تله‌های حواس پرت کن، با محیطی بزرگ تعامل کامل داشته باشید. مکان‌های موجود در بازی به همان اندازه که جذاب هستند ترسناک هم هستند و با هر مورد و شیء دور ریخته شده داستانی را بیان می‌کند که مطمئن نیستید آیا می خواهید پایان آن را بشنوید یا خیر!

نکته جالب دیگر در مورد کابوس های کوچک 2، تلاش جدی برای هشدار دادن به شما برای مطلع شدن از خطر است، مانند نسیم ملایمی که تله‌های خرس پنهان شده در زیر برگ‌ها را نمایان می‌کند، یا کلاغی که نزدیک شدن شما به خطرهای دیگر را هشدار می‌دهد.

خطر واقعی در نسخه آزمایشی یک ساعته‌ منتشر شده، بدون شک شخصیت جدید بازی یعنی شکارچی است؛ یک دشمن با یک کوله پشتی واقعاً منزجر کننده و مسلح به یک اسلحه شکاری قابل اعتماد. ظاهر شکارچی با استفاده بسیار عالی از نور پس زمینه محو شده است و چهره او را در سایه‌های شومی محصور می‌کند. او در حالی که پوست صورتش را پوشانده و لباسی عجیب بر تن دارد، در طول بازی حسابی ماجراجویی شما را نا امن و پرخطر می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Doom (دووم)

برخلاف برخی از دشمنان در اولین نسخه بازی کابوس های کوچک، زنده ماندن در بازی فقط با دوری از افراد شرور بازی ممکن نیست، بلکه جلوگیری از شلیک گلوله نیز مهم است؛ زیرا گلوله‌های تیراندازی شده به سمتتان همه چیزهایی را که می‌خواهید در پشت آن خود را پنهان کنید پاره می‌کند.

وجود یک همراه هوش مصنوعی یعنی Six یک تغییر جالب است، حتی اگر جریان بازی را چندان تغییر ندهد. می‌توانید با فشار دادن یک دکمه او را صدا کنید تا به جمع آوری اشیا کمک کند یا اگر از شکافی عبور می‌کنید سیکس آماده برای گرفتن شما و کمک کردن است و بیشتر اوقات احساس می‌شود که سیکس می‌داند چه کاری باید انجام دهد تا شما بتوانید در بازی راحت‌تر پیش بروید.

همچنین متوجه شدیم که در عین پیروی از مونو، او هرگز واقعاً خود را به عنوان هدفی شایسته توجه شکارچی معرفی نمی‌کند و لازم نیست حواستان همزمان در عین پنهان شدن یا فرار کردن از خطرات، به سیکس هم باشد. فرار از چنگ هیولاهای وحشتناک از قبل کافی است تا نگرانش باشید و احتمالا بازیکنان ممنون خواهند بود که مجبور نیستند دائماً توجه خود را معطوف سیکس کنند تا مطمئن شوند که خودش را نکشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *