بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Nobodies: Murder Cleaner

بررسی بازی Nobodies: Murder Cleaner

همیشه بازیهای ویدیویی خیالی و فانتزی نیستند. برخی از بازیها براساس داستان های واقعی ساخته می شوند. بازی Nobodies: Murder Cleaner داستان پشت صحنه جرم و جنایت‌ها را تعریف می‌کند و شما را به عنوان یک مامور پاکسازی به صحنه‌ی جرم می‌برد. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Nobodies: Murder Cleaner بپردازیم.

بررسی بازی Nobodies: Murder Cleaner

وقتی قرار است که قتلی مثل یک راز سر به مهر تا ابد پنهان بماند باید یک فرد مسئولیت پاکسازی سرنخ‌ها را بر عهده بگیرد وگرنه دیر یا زود پلیس‌ها حقیقت را کشف خواهند کرد. در این بازی شما برای یک سازمان مخفی کار می‌کنید که ماموریت‌های عجیب و خونینی را به سرانجام می‌رساند و همان کسی هستید که قرار است پاکسازی صحنه‌ی جرم را انجام بدهد.

اهداف حملات سازمان شما افرادی هستند که در حال ساخت و آزمایش یک سلاح بیولوژیکی خطرناک هستند بنابراین می‌توانید خیلی هم عذاب وجدان نگیرید. عملیات پاکسازی مراحل مختلفی دارد که شامل مفقود کردن جسد، نابود کردن مدارک و پاک کردن هر سرنخی است که می‌تواند باعث شود شما و سازمان مخفی‌تان گیر بیفتید. پس باید کاری کنید که انگار یک روح مسئول تمام اتفاقات بوده.

این مطلب را هم ببینید
بازی ایکس باکس وان lego the incredibles

گیم‌پلی بازی Nobodies: Murder Cleaner سبک پازلی و ماجراجویانه دارد و در آن باید از تمام بهره‌ی هوشی و امکانات در دسترس استفاده کنید تا عملیات پاکسازی کامل شود. با توجه به این که صداها در بازی نقش دارند بهتر است از یک هندزفری استفاده کنید.

در مدت بازی باید قتل‌هایی را پوشش بدهید که توسط سیزده مامور خبره اتفاق می‌افتند. با اینکه ماموران این سازمان کاربلد هستند اما دشمنانتان هم کم نیستند و هر لحظه ممکن است که دستگیر بشوید بنابراین سرعت عمل در این عملیات مهم‌ترین عاملی که می‌تواند برگ برنده‌ی شما در بازی باشد.

سطح سختی پازل‌ها متفاوت است و می‌تواند از ساده تا خیلی سخت باشد اما نکته‌ی جالب این است که برای هر پازل لزوما یک راه مشخص وجود ندارد و ممکن است هر پازل با چند راه حل مختلف قابل حل باشد پس حتی اگر بخواهید بازی را تکرار کنید هم مجبور نیستید که با راه‌حل‌های یکسان جلو بروید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Green Hell

یک نکته‌ی ترسناک هم درباره‌ی بازی Nobodies: Murder Cleaner وجود دارد و آن هم این است که داستان بازی بر اساس واقعیت ساخته شده. در دهه‌ی پنجاه و شصت میلادی زمزمه‌هایی از انجام چنین آزما‌یش‌هایی وجود داشت و بازی فقط یک بخش کشت و کشتار به آن اضافه کرده.

علاوه بر داستان جذاب، طراحی بصری فوق العاده‌ای هم در این بازی دیده می‌شود که خیره‌کننده است و طراحی محیط، فضاسازی دقیقی را به اجرا درمی‌آورد. گیم‌پلی هم روان است و در کل مشکل خاصی در بازی وجود ندارد. اگر طرفدار بازی‌های پازلی هستید و به دنبال یک چالش درست و حسابی می‌گردید، حتما بازی Nobodies: Murder Cleaner را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *