بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Surgeon Simulator 2

بررسی بازی Surgeon Simulator 2

اگر از علاقمندان کارهای پزشکی هستید و دوست دارید این کار به صورت فانتزی در قالب یک بازی تجربه کنید ، Surgeon Simulator 2 این امکان را برایتان فراهم خواهد کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی بازی Surgeon Simulator 2 بپردازیم ؛ با ما همراه باشید.

بررسی بازی Surgeon Simulator 2

گیم پلی بازی

بازی شبیه ساز جراح 2 بسیار متفاوت از بازی سری اول است. در این بازی به جای اینکه فقط مانند بسیاری از شبیه‌سازها به سادگی عمل جراحی انجام دهید و از دستورالعمل‌ها پیروی کنید، با چالش‌های بسیاری روبه‌رو شده و جراحی‌های غیرمتعارفی را انجام می‌دهید. بازی Surgeon Simulator 2 دارای سه حالت مختلف برای بازی است. اولین حالت داستانی تک‌نفره است که در آن شخصیتی را انتخاب کرده و برنامه آموزشی شبیه‌ساز جراح را تکمیل می‌کنید. این حالت به شما امکان می‌دهد تا در آزمایشگاه‌های BOSSA یاد بگیرید که چگونه یک جراح باشید و درباره سایر موارد در مورد این مرکز و بنیانگذاران آن نیز می‌آموزید. در برخی از آزمایشات، معماها و حتی برخی از بسترهای نرم‌افزاری دخیل هستند؛ بنابراین در تلاش برای نجات یک زندگی برای همه چیز آماده باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Assetto Corsa

بررسی بازی Surgeon Simulator 2

حالت دوم بازی چندنفره است که حداکثر چهار بازیکن می‌توانند برای انجام عمل جراحی با هم تیم شوند. وظایف به صورت تصادفی تعیین می‌شوند و از یک روند داستانی خاص پیروی نمی‌کنند. با این وجود، این حالت بازی با خلاقیت گره خورده است. همانند Mario Maker، جراحان در حین آموزش می‌توانند سطوحی که توسط دوستان، خود یا افراد دیگر ایجاد شده را بازی کرده و روش‌های منحصربه‌فردی را برای موفقیت در جراحی‌ها پیدا کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند لباس شخصیت و حتی دست‌هایشان را انتخاب کنند. با همه گزینه‌های جدید و خلاقیت، بازی Surgeon Simulator 2 مطمئناً لحظات خنده‌دار چندنفره و اوقات سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد خواهد کرد.

حالت سوم بازی حالت Creation است که امکان بازی چندنفره نیز در آن وجود دارد. این حالت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سطوح خود را با تعداد زیادی اشیا و ابزار از پیش‌ساخته ایجاد کنند. شما و برخی از دوستانتان می‌توانید برخی از اتاق‌های جراحی را با مشکلات و چالش‌هایی ایجاد کنید و سپس آنها را برای دیگر بازیکنان بارگیری کنید. Creation Mode به بازی دوام می‌بخشد و محلی برای دریافت مراحل جالب خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز درباره جوی استیک یا کنترلر بازی

تاریخ انتشار بازی

Surgeon Simulator 2 در تاریخ 27 آگوست 2020 (6 شهریور 99) برای کامپیوتر منتشر شده و در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. البته با توجه به صحبت‌های سازندگان، ممکن است این عنوان برای سایر پلتفرم‌ها نیز منتشر شود. همچنین از آنجایی که بازی Surgeon Simulator یک نسخه VR هم داشت، احتمال انتشار چنین نسخه‌ای برای بازی شبیه ساز جراح 2 نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *